Beantwoord

Galaxy S9 - Ik ben niet hoorbaar wanneer ik bel met oordopjes + microfoon

  • 29 December 2019
  • 8 reacties
  • 1192 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn telefoon tijdens het bellen. Ik heb Sennheiser oordopjes dat ik gebruik als een headset, maar sinds gisteren ben ik niet meer hoorbaar als ik ermee bel. Het rare is dat, wanneer ik gebruik maak van de memo-functie in Whatsapp, ik wel te horen ben via mijn oordopjes. Ook kamp ik met willekeurige momenten waarbij mijn batterij opeens 40 procent naar beneden gaat richting onder 10 procent. 

 

icon

Beste antwoord door Jigovic 31 December 2019, 11:11

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jigovic. Wat vervelend dat je niet kan bellen met oordopjes in en dat jouw batterij ineens naar 10% gaan. Is jouw toestel voorzien van alle updates? Zou je dit willen controleren door naar ‘Instellingen’ te gaan en daar voor ‘Software-update’ te kiezen. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt?

Reputatie 7
Badge +16

Mogelijk zijn er voor de oordopjes ook een companion app te vinden, zo ja dan raad ik je aan om deze te installeren. 

 

Verder is het ook de moeite waard om te kijken of er eventueel een firmware update is voor de oordopjes :) 

Even een update: ik ben ook niet meer te horen via de memo. Na wat inspectie blijkt dus dat de microfoon van mijn oordopjes het niet meer doet. Het probleem ligt in dat opzicht niet bij de Samsung Galaxy S9.

 

Over het batterij-probleem, ik ben helemaal up-to-date. Ik weet niet wat het probleem daarbij is, maar ik ga naar de Samsung-service winkel om te kijken wat zij daaraan kunnen doen. Het gebeurt niet iedere keer, maar wel meerdere keren. Tenzij er nog een wondertip komt, denk ik dat dit de route is die ik ga nemen.

 

@Vikash @SjorsK Allebei bedankt voor jullie input in ieder geval en een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Reputatie 7
Badge +21

Gelukkig zit het probleem niet in jouw smartphone, maar in de microfoon. Ik ben benieuwd wat de Samsung Service winkel gaat doen om het probleem met de batterij te verhelpen. Laat je ons weten hoe het afloopt? 

Reputatie 7
Badge +21

@Jigovic Is er al een oplossing voor het probleem met jouw batterij? 

@Jigovic Is er al een oplossing voor het probleem met jouw batterij? 

Excuses voor de late reactie. Ik ben nog niet langs geweest en zal dat op z'n vroegst pas volgende week kunnen doen. Dus ik zal niet snel een update kunnen geven helaas.

Reputatie 7
Badge +21

Geen probleem hoor @Jigovic. Ik was gewoon even nieuwsgierig hoe het afgelopen was. Ik zie jouw reactie vanzelf wel een keer voorbij komen. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb geen bericht ontvangen. Ik hoop dat het probleem inmiddels verholpen is. :slight_smile:

Reageer