Beantwoord

galaxy tab e alleen npo zenders

  • 29 June 2019
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Het is onmogelijk om andere zenders als npo te ontvangen op mijn galaxy e tab. Op mijn iphone 6 functioneerd alles zoals het hoort! Welke problemen hebben jullie om dit te regelen want de abonementskosten lopen door zonder fatsoenlijke levering!
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 July 2019, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Volgens nederlands recht moeten jullie leveren wat je aanbiedt en beloofd! Nu doen jullie niets, buiten anderen schuld geven, maar jullie blijven in gebreke zoals beschreven in de voorwaarden die jullie constant naar voren toveren! KPN is een K*T organisatie zonder oog voor haar klanten. Een over het paard getild, ex overheid maar met dezelfde ambtenaren, publieksonvriendelijke organisatie! Zonde om daar je geld in te steken!
hallo @Alex.G , volgens mij ben jij summa cum laude geslaagd op de ambassadeursschool gezien je taalkeuze en taalgebruik.🤔
Dag @Alex.G . Daar zit geen woord Frans bij, zo te lezen. Ik betreur het dat je deze ervaring met ons hebt.
Mijn rol hier is om, samen met de andere gebruikers een oplossing voor problemen te vinden. Ik hoop dat jij hier aan mee wilt werken. Ik wil niet op de zaken vooruitlopen . Wat je beschrijft klinkt als een issue met een bepaalde chipset. Uiteraard wil ik graag met je kijken of hier een oplossing voor is.
Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het weten!