Beantwoord

Galaxy watch niet op voorraad?

  • 27 January 2019
  • 8 reacties
  • 327 keer bekeken

Hoi,

Ik krijg alleen maar berichten dat mijn galaxy watch (42mm) midnight black niet op voorraad is maar ik krijg geen bericht hoelang het kan duren.

Hoe kan ik er wel achter komen wanneer hij komt?
icon

Beste antwoord door Joran 29 January 2019, 12:50

Bekijk origineel

8 reacties

Badge
Ik heb precies hetzelfde.. Balen!
Terwijl ik hem gisteren besteld heb en toen stond er nog voor 21.00 uur besteld, morgen in huis...
Staat bij per sms of e-mail op de hoogte gehouden worden.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @heinjanssen en @Viviannetje92, flink balen dit! 😞 Op de bestelpagina staat nog steeds "Voor 21.00 uur besteld = morgen in huis". Hier lijkt iets niet goed te gaan.

Ik doe graag navraag voor jullie beide zodat we kunnen ingrijpen als dat nodig is. Kunnen jullie je profiel aanvullen met adresgegevens, klantnummer en bij het vakje "Persoonlijke opmerkingen" het bestelnummer uit de mail? Stuur even een reactie zodra dat is gebeurd, dan ga ik er achteraan.
Hoi @Joran,

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Maar ik ben niet doorverwezen naar de logistiek.
Reputatie 7
Badge +28
Sorry daarvoor, dat klopte inderdaad niet. Ik haal gegevens door elkaar. Ik had het weggehaald maar je was er snel bij 😉 Ik heb navraag voor je uitgezet bij onze logistieke afdeling. Ik hoop hier morgen duidelijkheid over te hebben en kom er op terug. Zodra ik gegevens van @Viviannetje92 heb stuur ik die ook door.
Badge
Mijn profiel is aangepast.
Alvast bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +28
Dank beide. Ik heb begrepen dat er nieuwe smartwatches zijn besteld bij Samsung en dat we verwachten die deze week uit te kunnen leveren. Het is mogelijk te annuleren als jullie hier niet op willen wachten, waar ik alle begrip voor heb. De levertijd op de site klopt dus niet, ik zoek uit waarom dit nog steeds verkeerd wordt weergegeven. Mijn excuses hiervoor.
@Joran zijn er kpn winkels die ze misschien wel op voorraad hebben dat ik hem eventueel daar anders kan ophalen of maak ik het dan te lastig?😅
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb gecheckt maar er zijn geen winkels bij jou in de buurt die dit toestel op voorraad hebben. Helaas! 😞 Ik ben nog bezig om de tekst op de site aan te passen. Dit moet allemaal geautomatiseerd gaan, nog niet helemaal duidelijk waarom dat hier niet goed gaat.

Reageer