Gebruik je Galaxy als afstandsbediening

• 7 november 2013
  • 3 reacties
  • 36128 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties

Wil je liever een programma bekijken in een andere ruimte dan je TV staat? Je kunt met deze app ook TV-programma’s bekijken op je smartphone of tablet. Wil je meer weten over de cast van de film die je aan het kijken bent? Met de app kun je heel gemakkelijk achtergrondinformatie vinden over programma’s en films.

Liever een film kijken dan TV dan kun je ook je Blue-ray- of DVD-speler toevoegen aan je WatchON app, of de videotheek van je smartTV bedienen. Onder de video-tab in het hoofdmenu vind je films en series onder verschillende categoriën. Gewoon doorzappen ook al ben je je afstandsbediening kwijt.

Meer handige tips voor je toestel, kijk dan ook eens op onze hulppagina's

*Edit: de WatchON app is helaas niet meer beschikbaar

3 reacties

Hallo,

ik heb de WatchOn App op mijn samsung galaxy S4 mini, en probeer hem in te stellen voor de KPN Motorola VIP1963 voor interactieve TV van KPN. (in de App kon ik alleen KPN of KPN digitenne selecteren. Ik zag geen KPN interactieve TV bij de opties, dus heb voor de algemene van KPN gekozen) Het is helemaal gelukt, behalve het gedeelte waarbij je de programma's op je telefoon kunt zien. Als ik daar op een interessant programma druk, wordt vervolgens de verkeerde zender weergegeven. Hoe kan dit? Is er een oplossing voor?

Groet, Lisette

Reputatie 6
Badge +9
Ter aanvulling:

De Galaxy S5 van heeft een app die smart remote heet en wat ik zo lees hetzelfde kan/doet. Zelfde app andere naam?

Dat zit niet op de Samsung Galaxy S4 mini. Maar volgens dit bericht van KPN zou het toch gewoon moeten werken?

Reageer