Beantwoord

Geen BTW over aanschaf S9plus??

• 23 september 2018
  • 10 reacties
  • 187 keer bekeken

• Deelnemer
  • 5 reacties
Op mijn factuur staat BTW vermeld. Alleen niet bij de telefoon zelf. Daar staat "1" bij vermeld. Er staat onderaan de factuur deze regel:

"1: over deze factuurregel is door kpn geen btw in rekening gebracht"

Dat lijkt me niet te kloppen toch?
Mvg. Edwin
icon

Beste antwoord door Alex_P 26 september 2018, 17:00

Dan snap ik hem, we vermelden het namelijk ook op de reguliere factuur. Zal ik het opnieuw naar je toesturen?

Graag. Alvast bedankt

Bij deze gedaan. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Bekijk origineel

10 reacties

Dat bedoel ik inderdaad. Ik als ZZP-er, gebruik voor mijn klanten verschillende mailadressen. 1 apart voor facturen en 1 voor de overige communicatie. Daarom ben ik verbaasd dat dit bij KPN niet kan. Krijg nu alles binnen op factuur-mailadres. Is niet handig.....
Reputatie 7
Badge +19
Wat ik erg vreemd vind, dat ik een mailadres heb voor facturen. Maar dat ik nu ook alle correspondentie hierop binnen krijg. Moet toch mogelijk zijn om hiervoor een ander mailadres te gebruiken.?Of zijn de KPN systemen hiervoor wat verouderd? 😉

Wat bedoel je precies? Wij hanteren inderdaad 1 e-mailadres waarop we alle communicatie doen. Wil je dit gesplitst hebben? Dat kan namelijk inderdaad niet.
Wat ik erg vreemd vind, dat ik een mailadres heb voor facturen. Maar dat ik nu ook alle correspondentie hierop binnen krijg. Moet toch mogelijk zijn om hiervoor een ander mailadres te gebruiken.?Of zijn de KPN systemen hiervoor wat verouderd? 😉
Reputatie 7
Badge +19
Dan snap ik hem, we vermelden het namelijk ook op de reguliere factuur. Zal ik het opnieuw naar je toesturen?

Graag. Alvast bedankt

Bij deze gedaan. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Graag. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +19
Wat vreemd, ik heb een andere factuur.......
Reputatie 7
Badge +19
Dankje, heb het erbij gepakt. Zie echter niet waar dit staat. Dit is wat ik voor me heb, incl. BTW. Kijk ik verkeerd?

Profiel aangevuld.....
Reputatie 7
Badge +19
Ho ETP, welkom op het forum. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.

Reageer