Beantwoord

Geen earbuds bij pre-order s10

  • 8 March 2019
  • 51 reacties
  • 5279 keer bekeken

Zojuist mijn zwarte samsung galaxy s10 ontvangen zonder earbuds! Heb de telefoon ge pre orderd omdat ik mijn abbo mocht verlengen. Ik baal hier heel erg van. Hoe kan ik in deze situatie het best handelen?
icon

Beste antwoord door Corjannetje 8 March 2019, 14:17

Bekijk origineel

51 reacties

Precies dit, ik heb hem zojuist ontvangen en heb er ook niks bij gekregen, vorige week gepre-ordered vanwege de actie. Er zit ook geen informatie of niks bij over hoe we onze galaxy buds kunnen bemachtigen.
Reputatie 7
Badge +21
Dit soort acties loopt via Samsung zelf, daar speelt KPN (of Vodafone, T-Mobile …) geen rol in.

Je hoeft je pre-order alleen maar te registreren via de site van Samsung.

Of dit duidelijk is aangegeven door KPN in de bevestiging heb ik geen zicht op.
Kijk voor de zekerheid dit nog even na.
Anders moet je hier wachten op de reactie van KPN Webcare.
Op het internet heb ik inderdaad dit gevonden op de samsung site:

Zo ontvang je jouw Galaxy Buds


Houd de verpakking en het pre-orderbewijs van je Galaxy S10 of Galaxy S10+ bij de hand en doorloop de volgende stappen uiterlijk 8 april 2019:

1. Open je Samsung Members-app op je Galaxy S10 of S10+ en ga naar het tabblad Voordelen. Heb je deze app nog niet? Download hem in de Google Play Store.

2. Klik op Galaxy Buds Reward. Bekijk de Algemene en Bijzondere Actievoorwaarden en klik op Submit.

3. Vul het formulier aan met jouw gegevens.

4. Upload een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+, inclusief vermelding van:
I. De naam van de winkel/webshop waar je Galaxy S10 of S10+ is gekocht.
II. De Pre-order datum. Deze datum moet in de promotieperiode vallen: 20-02-2019 t/m 07-03-2019.

5. Upload een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en IMEI-nummer. Zie hieronder de uitleg bij ‘Uploaden streepjescode’.

6. Controleer je gegevens en klik op Registreren. Je ontvangt spoedig een bevestigingsmail.


Vind dit niet duidelijk aangegeven op de kpn site.
De link naar de site: https://www.samsung.com/nl/pre-order/
Het kan zijn vanwege een storing op de site van Samsung dat je niet verder kunt vanuit de app. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice omdat ik in de Samsung Members-app Niet verder kwam dan een wit scherm.
Het kan zijn vanwege een storing op de site van Samsung dat je niet verder kunt vanuit de app. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice omdat ik in de Samsung Members-app Niet verder kwam dan een wit scherm.
Heb last van hetzelfde. Heb je al een oplossing?

Het kan zijn vanwege een storing op de site van Samsung dat je niet verder kunt vanuit de app. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice omdat ik in de Samsung Members-app Niet verder kwam dan een wit scherm.Heb last van hetzelfde. Heb je al een oplossing?


Aan de telefoon vertelde ze me dat het waarschijnlijk door de drukte kon komen en dat ik het het later op de dag, of morgen even opnieuw moest proberen. Mocht het na een tijdje nog niet lukken dan moest ik terug bellen voor evt. een andere mogelijkheid.


Het kan zijn vanwege een storing op de site van Samsung dat je niet verder kunt vanuit de app. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice omdat ik in de Samsung Members-app Niet verder kwam dan een wit scherm.Heb last van hetzelfde. Heb je al een oplossing?
Aan de telefoon vertelde ze me dat het waarschijnlijk door de drukte kon komen en dat ik het het later op de dag, of morgen even opnieuw moest proberen. Mocht het na een tijdje nog niet lukken dan moest ik terug bellen voor evt. een andere mogelijkheid.

Top, bedankt
hier hetzelfde, geen earbuds wel een preorder gedaan, waarom worden er earbuds beloofd en zitten ze er niet bij, er staat niet eens hoe je ze eventueel zou kunnen krijgen, dat is toch raar (Ik heb het hier wel gelezen, maar toch)
ik krijg nu ineens een melding in de app dat ik niet in aanmerking kom voor deze gebeurtenis? heeft iemand dit ook?
Reputatie 7
Badge +16
Ik heb zelf een direct lijntje met Samsung (Omdat ik ook best wel actief ben op de Samsung Community), het lijkt er op dat het systeem overbelast is, ik raad aan om het later (Morgen/overmorgen) weer te proberen.

Blijkbaar verkoopt de telefoon ietsjes te goed 🙂
ik krijg nu ineens een melding in de app dat ik niet in aanmerking kom voor deze gebeurtenis? heeft iemand dit ook?

Het is nu inmiddels wel goed verlopen en heb alles succesvol in kunnen sturen.
ik heb me weten te registreren bij het registreren mislukte het. nu probeer ik het opnieuw zegt die dat mijn imei al gebruikt is!! wtf heb geen email of iets gehad

ik krijg nu ineens een melding in de app dat ik niet in aanmerking kom voor deze gebeurtenis? heeft iemand dit ook?Het is nu inmiddels wel goed verlopen en heb alles succesvol in kunnen sturen.

heb je wel een email of iets gehad ??


ik krijg nu ineens een melding in de app dat ik niet in aanmerking kom voor deze gebeurtenis? heeft iemand dit ook?Het is nu inmiddels wel goed verlopen en heb alles succesvol in kunnen sturen.
heb je wel een email of iets gehad ??


Ja vrijwel meteen na het verzenden. Heb je in je spam gekeken? Misschien dat ie daar zit of anders even de klantenservice bellen van Samsung, die kunnen je vast verder helpen. 088-9090100
Weet iemand wat je als pre-order bewijs kunt toevoegen. Mijn factuur staat namelijk op vandaag en de pre order deal was maar tot gisteren???
Weet iemand wat je als pre-order bewijs kunt toevoegen. Mijn factuur staat namelijk op vandaag en de pre order deal was maar tot gisteren???

Heb je geen mail gehad met de bevestiging van je bestelling?
ja, maar daar staat niet veel in en ik weet niet of samsung daarmee akkoord gaat. KPN had beter even een factuur met besteldatum bij kunnen voegen om problemen te voorkomen. nu moet ik een foto maken van een mail waar niet veel in te lezen valt
ja, maar daar staat niet veel in en ik weet niet of samsung daarmee akkoord gaat. KPN had beter even een factuur met besteldatum bij kunnen voegen om problemen te voorkomen. nu moet ik een foto maken van een mail waar niet veel in te lezen valt

Gewoon opsturen. Zoals ik had vernomen kunnen ze ook navraag doen bij KPN aan de hand van het bestelnummer of imei geloof ik, en mochten ze nog gegevens nodig hebben dan krijg je vanzelf bericht.
Reputatie 7
Badge +16
Een pre-order bewijs is over het algemeen genoeg, stel dat je later alsnog een extra bewijs nodig hebt kan je het altijd nasturen 🙂
Het is gelukt, heb een mail ontvangen dat ik de earbuds krijg over 3 weken
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Corjannetje, welkom! Je hebt het inmiddels zelf gevonden, zie ik. Dat is inderdaad de juiste manier! Ik wens iedereen veel plezier van z'n Samsung en van de earbuds! Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het gerust hier of in een nieuw topic weten.
S10+ gepreorderd meteen de buds aangevraagt.
ook de bevestiging gekregen dat als de info klopt ze opgestuurd worden.
Echter nu een mail van samsung dat het afgewezen word omdat kpn niet de preorder datum in het preorder bewijsheeft gezet.
Reputatie 7
Badge +16
Stuur desnoods even extra bewijsstukken op, dat lost 't meestal op (Screenshot van de orderpagina bijvoorbeeld).
Ik had de galaxy s10+ gepre-ordered en toen ik hem kreeg had ik natuurlijk gelijk het formulier ingevuld om de galaxy buds te krijgen. Ik had de orderbevestiging die ik had gekregen er bij gevoegd, alleen kreeg ik vandaag een email dat die bevestiging niet klopt, omdat er geen aankoopdatum op staat. Heb ik dan het juiste formulier ingeleverd of is er een andere? Want ik kon geen andere vinden waar wel een datum op staat.


*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Voor degene die nog hun aanvraag voor de buds in moeten sturen of afgewezen zijn door Samsung vanwege het ontbreken van de datum van aankoop;

Ga naar https://mijnbestelling.kpn.com/
Vul daar het bestelnummer in met je postcode.
Download het contract (niet de bevestiging!)
Onderaan het contract staat de aankoopbon met de exacte datum.
Deze pagina druk je af naar PDF en stuur je op.
Klaar....

Ik denk dat ik maar bij KPN ga werken 😉

Reageer