Geen inkomende email op Samsung S4 na upgrade

• 18 juni 2015
  • 3 reacties
  • 1358 keer bekeken

Na de upgade van mijn Samsung S4 kan ik geen inkomende emails meer binnen krijgen.

Er word inhet scherm aangegeven " Serverwachtwoord is gewijzigd. Voer nieuw wachtwoord in "

Maar ik heb het wachtwoord niet veranderd.

Mijn zakelijke account bij een andere provider doet het nog wel.

Wat kan ik hieraan doen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Gaat dit om een Gmail, of Outlook/Hotmail mail adres? Dan zal dit probleem zichzelf oplossen op de mail server van het betreffende bedrijf. Is dit niet het geval zal je hun Customer Service kunnen contacteren.

Gaat het over KPNMail dan kan misschien een KPN Medewerker of een andere forum gebruiker je verder helpen.

Robin
Dit is een KPN mailaccount adres. Tot voor de upgrade werkte hj nog met pop 3 server: pop.planet.nl Beveiligingstype : geen Poort: 110

Heb net nog met KPN medewerker de pop.kpnmail.nl Beveilingstype SSL Poort: 995 geprobeerd, maar ook de melding "Kan het account niet instellen. Verificatie mislukt"

Ook beveiligingstype Geen geprobeerd met Poort 110 geeft exact dezefde melding

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Lucienne,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je e-mail het niet meer doet na de upgrade. Vreemd dat hij het op poort 110 ook zonder SSL niet doet. Zou je me, in privébericht, kunnen aangeven om welk e-mail adres het gaat?

Hartelijke groet,

Erik

Reageer