Geen internetverbinding op smartwatch (DUO-sim)

  • 26 February 2020
  • 8 reacties
  • 122 keer bekeken

Hallo, ik heb ditzelfde probleem. De tip hierboven benoemd geprobeerd maar helaas werkt dit bij mij niet. Ik krijg het volgende op mijn  schermpje (zie foto)

Ik kan wel bellen en gebeld worden, ook is mijn smart watch gekoppeld met mijn contacten maar kan niet WhatsAppe of op Facebook. Wat doe ik verkeerd? Ik heb er overigens ook een duo sim in.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


8 reacties

Bij duo-sim van KPN mag maar één van de apparaten aan staan. Het andere apparaat dient op dat moment uit of op vliegtuigstand te staan. Één v.d. apparaten heeft maar verbinding. Omdat je smartphone niet kan bellen/sms-en heb je die verbinding wel. Maar voor internet gaat ie dus naar de smartphone. Om dat die (al eerder) aan staat dan je watch.

Beter is om voor de smartphone een eigen verbinding te hebben. Een internet only abonnement (met een speciaal 097 internet nummer) is maar € 6* per maand i.c.m. internet thuis van kpn. Anders € 11*.

*bij keuze van 1 GB abonnement. Dat is voor een smartwatch voldoende.

Bedankt voor u reactie. Dit heeft een medewerker van KPN mij inderdaad ook al uitgelegd. Echter werkt internet nog steeds niet als mijn gsm uit staat. Dus waarschijnlijk ligt hier het probleem ook niet. 

Wat is het merk van je watch?

Een apachie gt08

 

Is i.i.g. niet eentje die heel vaak op t forum voorkomt. Ik heb een bericht naar andere vaste forumleden uitstaan of ze hier hulp kunnen bieden.

Bedankt 😊

Reputatie 7
Badge +17

@LDenis Welkom op ons Forum en bedankt voor je bericht. Wat gek dat de internetverbinding uitblijft op de smartwatch, ook als de telefoon uitstaat. Had je al eens de simkaarten omgewisseld, zodat we kunnen uitsluiten dat de 2e sim niet gewoon defect is. Had je trouwens al contact gehad met de fabrikant van de smartwatch? 

Reputatie 7
Badge +17

@LDenis  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer