Beantwoord

Geen melding bij een gemiste oproep (Huawei P20 Lite).

Goedemorgen,

Ik heb een Huawei P20 lite en krijg geen melding bij een gemiste oproep!!!

Als ik gebeld wordt gaat hij gewoon over, maar ik krijg dus geen melding als ik niet opneem.. Het icoontje geeft niets aan totdat ik hier op klik.... dan zie ik welke oproep ik heb gemist (en hoe lang de telefoon is overgegaan).,

Ik heb (volgens mij) alle instellingen al doorzocht maar krijg het niet voor elkaar om meldingen van gemiste oproepen op mijn scherm te krijgen (ook bovenaan mijn statusbalk niet).

Heeft iemand misschien een oplossing want om nou de hele dag te moeten checken of ik ben gebeld lijkt me geen goed plan.? 😁

Alvast bedankt!

Grt Jef

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash 5 november 2018, 11:55

Goedemorgen @Jef036. Welkom op het forum! Wat onhandig dat je daar geen melding van krijgt. Krijg je wel notificaties te zien van andere apps, die je geïnstalleerd hebt? Heb je al bekeken of de 'notificaties' wel aanstaan? Op deze pagina kan je bekijken hoe je het kan inschakelen. Ik heb zelf geen Huawei en kan het daarom niet voor jou testen. Ik ben erg benieuwd of dit het probleem verhelpt. Laat je mij weten of het gelukt is?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Goed om te lezen dat het verholpen is. Mocht je in de toekomst onze hulp nog nodig hebben dan weet je ons te vinden! 😉
Hoi Vikash,

Ga het straks even proberen..... bedankt voor je berichtje 👍🏻😉

Laat het je even weten of het gelukt is....
@Vikash het is gelukt hoor!!!! Even goed doorgelezen en een instelling gewijzigd.

Bedankt en een fijne dag 😉
Reputatie 7
Badge +14
Goedemorgen @Jef036. Welkom op het forum! Wat onhandig dat je daar geen melding van krijgt. Krijg je wel notificaties te zien van andere apps, die je geïnstalleerd hebt? Heb je al bekeken of de 'notificaties' wel aanstaan? Op deze pagina kan je bekijken hoe je het kan inschakelen. Ik heb zelf geen Huawei en kan het daarom niet voor jou testen. Ik ben erg benieuwd of dit het probleem verhelpt. Laat je mij weten of het gelukt is?

Reageer