Beantwoord

Geen melding van Whatsapp bij nieuwe berichten op Samsung Galaxy S6

• 10 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 10108 keer bekeken

Oke.. ik heb echt alles geprobeerd, maar vanaf november 2017 krijg ik geen notificatie meer op mijn telefoon als er een whats app bericht binnen komt. Alles staat goed ingesteld, alle meldingen andere apps doen het gewoon en ik word er helemaal gestoord van. Moet whats app fysiek aanklikken, cq aanzetten en pas dan komen berichten binnen. Wie oh wie weet de oplossing? Mijn dank is bij voorbaat groot!
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 augustus 2018, 10:07

Raar zeg! Dan zou je toch echt zeggen dat het aan Whatsapp ligt, en de meldingen. Je kan namelijk instellen of je een pop-up melding wil ontvangen of niet, via instellingen. Mocht ook dat geen oplossing geven kan je nog contact zoeken met Whatsapp zelf of zij hier bekend mee zijn. Of het inderdaad misschien eerst testen in een ander toestel, voordat je echt een aanschaft!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen LouMge, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je geen Whatsapp meldingen meer krijgt op het moment dat je jouw toestel opent! Ik begrijp dat je hier dan af en toe wel berichten van mist, waar je wel een melding van zou willen ontvangen! Mag ik vragen, wat je allemaal al geprobeerd hebt? En krijg je wel meldingen binnen van bijvoorbeeld SMS'jes, gemiste oproepen, Facebook?

Als ik dit probleem in Google opzoek, krijg ik best veel opties om te proberen. Heb je deze ook al gevonden? Het staat op de website van Whatsapp zelf. Of misschien wat extremer, de app verwijderen en opnieuw installeren op je toestel?

Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
Goedemorgen Susan,

Ja..ik heb echt alles geprobeerd. Alle andere applicaties geven gewoon melding, sms, viber, gemiste oproepen etc. Etc. Toestel heeft al reset gehad, maar geen succes. Ik moet whats app icoontje aanklikken, app openen dus.. en pas dan komen de berichten MET!!! Geluid binnen. Pff.. misschien tijd voor nieuw toestel, dit is zo niet handig. Dank je wel voor je meedenken.
Reputatie 7
Badge +19
Raar zeg! Dan zou je toch echt zeggen dat het aan Whatsapp ligt, en de meldingen. Je kan namelijk instellen of je een pop-up melding wil ontvangen of niet, via instellingen. Mocht ook dat geen oplossing geven kan je nog contact zoeken met Whatsapp zelf of zij hier bekend mee zijn. Of het inderdaad misschien eerst testen in een ander toestel, voordat je echt een aanschaft!
Ook al geprobeerd, staat ingesteld. En heb idd contact gezocht met whatsapp.. nu in afwachting van. Nogmaals dank je wel voor meedenken Susan!
Reputatie 7
Badge +19
Geen probleem, hopelijk is het probleem snel opgelost! Mocht je de oplossing weten, schroom dan niet om het met ons te delen voor een volgende keer of klant 😉

Reageer