Vraag

Geen melding van Whatsapp bij verbinding via wifi

  • 7 July 2019
  • 4 reacties
  • 157 keer bekeken

He hallo ik heb dit zelfde probleem . Heb een s9 . Maar bij mij is er nog een probleem heb vaak dat als wifi aan staat en mij iemand belt dan worden ze meteen naar voicemail door geschakeld .

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @psycorps, welkom! Superirritant lijkt me dat! Dan denk je dat het een lekker rustig avondje is en dan mis je allerlei dingen.. Ik zie in een ander topic een reactie over het aanpassen van de batterijoptimalisatie, wil je eens kijken hoe dat bij jou ingesteld staat?

Voor wat betreft het bellen: maak jij ook gebruik van Vowifi? Kan je dat eens uitschakelen óf aanvinken dat 'mobiel netwerk' je voorkeur heeft?
He Marcia Thx voor de eerste tip deze heb ik aan gepast. Maar de 2de staat al uit
Reputatie 7
Badge +30
Dan is het heel vreemd: de wifi heeft niets te maken met het mobiele netwerk. Dat betekent dat als Vowifi uitstaat, dit niet met elkaar in verbinding staat en je hier dus geen hinder van zou moeten ondervinden. Kan het zo zijn dat je 'gewoon' deze verbindingsproblemen ervaart op het mobiele netwerk op jouw adres? Heb je onze dekkingskaart al eens bekeken?

Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik eens met je meekijken voor wat betreft je wegvallende verbindingen.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Mocht je nog willen dat ik er naar kijk, laat je het me dan weten?