Vraag

geen meldingsgeluid bij binnenkomende WhatsApp en/of lichtsignaal.

• 24 november 2017
  • 1 reactie
  • 7959 keer bekeken

Betreft een Galaxy S8.
Geen meldingsgeluid bij het ontvangen van een WhatsApp bericht. Ook geen lichtsignaal bij binnenkomend WhatsApp bericht of spraakoproep.
Wil het toestel terug zetten op fabrieksinstellingen, is dat mss een oplossing? hoe kan ik zien hoe ik mn contancten heb opgeslagen, op sim of toestel?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Gerta! Staan meldingen wel ingeschakeld bij de instellingen van Whatsapp? Controleer ook bij de instellingen van Android, vervolgens Meldingen, of het Whatsapp is toegestaan meldingen weer te geven. Een reset kan helpen, maar als je van andere apps wel meldingen krijgt lijkt me dat niet nodig.

Je kunt via de Contacten-app een contactpersoon bewerken, dan zie je bovenaan of het is opgeslagen op de simkaart of bij Google. De app Sim Card maakt dit nog makkelijker. Hier zie je in het tweede tabje welke contactpersonen op de simkaart staan. Deze app is overigens niet van KPN.

Een reset doet overigens niets met je contactpersonen. Degene op de simkaart worden automatisch geladen, de contactpersonen bij Google krijg je terug nadat je inlogt :)

Ik hoop dat dit helpt!

Reageer