Beantwoord

Geen oordopjes gekregen bij Galaxy S20 ultra

  • 24 July 2020
  • 8 reacties
  • 140 keer bekeken

Hoi, ik heb gisteren ook mijn Galaxy S20 ultra opgehaald. Er zitten geen oordopjes bij. En ook geen draad trouwens om op te laden. Bij het bestellen is gezegd dat oordopjes inbegrepen zouden zijn. Hoe kan dit?

 

PS: ik heb het toestel bij de KPN zelf gekocht.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 30 July 2020, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Leon302 wanneer heb je die S20 ultra gekocht? De actie met de earbuds is al enige tijd voorbij.

Op dit moment (kopen tussen 20 juli en 9 augustus 2020) is er een cashback actie (€100). Claim jouw cashback uiterlijk 23 augustus 2020 via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Wat de oplaadkabel betreft, zit die niet heel compact verstopt onder in het doosje?

Hallo @Leon302 wanneer heb je die S20 ultra gekocht? De actie met de earbuds is al enige tijd voorbij.

Op dit moment (kopen tussen 20 juli en 9 augustus 2020) is er een cashback actie (€100). Claim jouw cashback uiterlijk 23 augustus 2020 via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Wat de oplaadkabel betreft, zit die niet heel compact verstopt onder in het doosje?

Hoi,

De S20 ultra heb ik telefonisch via de KPN gekocht. Ik heb hem gisteren opgehaald bij het postagentschap.

Ik vroeg niet naar earbuds maar naar gewone oordopjes. Die zitten er niet bij.

Ik heb alles afgezocht maar er zit alleen een telefoon en een adapter in de doos.

 

Als ik eerlijk mag zijn, vind ik het raar dat dit soort zaken bij een peperduur toestel als dit niet gewoon aanwezig zijn :(

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Leon302 Dat is inderdaad heel raar, ik ben ook gewend dat Samsung standaard een oplaadstekker+kabel en oortjes meelevert. Het doosje is verder helemaal leeg behalve het toestel?

@Leon302 Dat is inderdaad heel raar, ik ben ook gewend dat Samsung standaard een oplaadstekker+kabel en oortjes meelevert. Het doosje is verder helemaal leeg behalve het toestel?

Er zit een toestel in de doos plus een stekker.

Dus geen oortjes en geen kabel.

 

Kunt u regelen dat deze nagestuurd worden?

mvg leon

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Nee @Leon302 

Dat gaat niet, ik ben ook een klant. Ik denk dat je het best KPN weer kan bellen 0800 0402

Een KPN moderator komt hier ook nog langs, maar dat kan een paar dagen duren.

Reputatie 7
Badge +24

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat appel stopt met het standaard meeleveren van oorpluggen. Misschien Samsung ook?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Leon302, ik moet bekennen dat ik hier net als jij een beetje verbaasd over ben. Dat er geen oordopjes meegeleverd worden zou ik nog kunnen begrijpen, maar dat er geen kabel is bijgeleverd om het toestel op te kunnen laden, dat lijkt me echt een inpak-foutje. Dat zou inhouden dat je jouw nieuwe toestel niet eens kunt gebruiken, mocht je nog geen USB-C kabeltje in huis hebben voor een ander apparaat :thinking:

We zijn inmiddels een aantal dagen verder, heb je de missende onderdelen via ons of via Samsung zelf inmiddels weten te bemachtigen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!