Beantwoord

Geen stabiele verbinding met mobiel netwerk met Note 4 SM-N910C

• 5 juli 2018
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

Hoi,

Ik heb dan dus wel de SM-N910C Note 4 met de hele prettige zuinige en nog steeds snelle exynos octa-core processor en ben en zou graag weten willen weten hoe ik deze handmatig zo in kan stellen dat de er überhaupt een stabiele verbinding tot stand kan worden gebracht met het mobiele netwerk. Met de instellingen van KPN toestelhulp is het echt een drama, misschien omdat ze alleen de toestelhulp voor N910F ondersteunen, terwijl de N910C toch gewoon ook in alle Nederlandse online- en reguliere winkels te verkrijgen was....

Wie kan me helpen? Ik heb alleen problemen met dit toestel mbt mobiel bereik binnen en buiten, mijn Tab S2, Tab S3 en S8+ maken altijd verbinding....en deze in het verleden trouwens ook via 4G, al mijn software is up-to-date trouwens.

Gr Patrick Kluijtmans

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik_ 6 juli 2018, 17:54

Hoi Patrick, welkom op het forum! We hebben niet voor alle sub-types toestellen een aparte toestelhulp. Dit omdat de meeste verder softwarematig (zo goed als) identiek zijn, en voor de meeste stappenplannen hoef je alleen softwarematig aanpassingen te doen.

Je geeft aan dat het probleem is dat je geen stabiele verbinding met het mobiele netwerk hebt. Kun je iets meer toelichting geven daarover? Heb je weinig bereik, of is het echt helemaal geen netwerk? Kun je niet, of moeizaam, bellen, of gaat het meer om mobiel internet?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Patrick, welkom op het forum! We hebben niet voor alle sub-types toestellen een aparte toestelhulp. Dit omdat de meeste verder softwarematig (zo goed als) identiek zijn, en voor de meeste stappenplannen hoef je alleen softwarematig aanpassingen te doen.

Je geeft aan dat het probleem is dat je geen stabiele verbinding met het mobiele netwerk hebt. Kun je iets meer toelichting geven daarover? Heb je weinig bereik, of is het echt helemaal geen netwerk? Kun je niet, of moeizaam, bellen, of gaat het meer om mobiel internet?
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt nog niet weer gereageerd, Patrick. Mocht het probleem nog niet verholpen zijn, beantwoord alsnog de vragen die ik hierboven stel. Dan kijken we wat er aan de hand is.

Reageer