Vraag

Geen wifi op Samsung Galaxy Tab A6

  • 2 oktober 2016
  • 37 reacties
  • 4466 keer bekeken

Helaas kunnen wij geen wifi ontvangen op onze Samsun Galaxy Tab A6.
Op onze andere apparaten wel.
We hebben een Experia Box V8, is dit het probleem?

37 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @NienkeKroes, welkom op het forum! Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om met je Samsung Galaxy Tab A6 een WiFi verbinding te maken. Is de software ervan up to date? Zou je als dat het geval is je Experiabox op een ander WiFi kanaal in kunnen stellen? Zie deze pagina voor instructies. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond NienkeKroes,

heeft u de Galaxy Tab A6 10.1 inch, Of de Galaxy Tab A6 7.0 Inch?
Het is de 7.0
Reputatie 7
Badge +18
Het is de 7.0Oké, zou u eens willen proberen of u bij een ander op de Wi-Fi kunt komen. Bijvoorbeeld bij uw buren of werk. Kunt u daar wel met uw Samsung Tablet op die Wi-Fi verbinding, dan moeten we verder kijken. Wellicht ligt het aan de modem. Heeft u uw modem eens een harde reset gegeven? Door in het gaatje met een paperclip het resetknopje ingedrukt te houden, totdat de modem opnieuw opstart. Het is dan wel zo dat u uw Wi-Fi wachtwoord weer opnieuw moet instellen. Want dan gaat ie terug naar het oude wachtwoord die achterop uw modem staat.

Reputatie 7
Badge +21
Hi @NienkeKroes, heb je het probleem inmiddels op kunnen lossen met het wijzigen van het WiFi kanaal van je Experiabox, of terugzetten naar fabrieksinstellingen zoals Dennis aangaf? Ik hoor het graag van je!
Helaas, nog steeds geen verbinding via onze WiFi. Wel op andere wifi-plaatsen.
Hoi NienkeKroes.

Een eenvoudig testje. Zet eens alle Wi-Fi gebruikende apparatuur uit en daarna alleen de tablet met Wi-Fi verbinden. Welk resultaat geeft dat?
Ook dan gebeurd er niets op de Samsung tab.
En het wachtwoord klopt dat precies wat je ingevoerd hebt?
Reputatie 7
Badge +18
Geeft ie überhaupt uw modem van de KPN weer op de Samsung Tablet?
Het wachtwoord klopt en hij geeft het netwerk van KPN wel op de tablet aan. Maar maakt geen verbinding.
Reputatie 7
Badge +18
Is het een oplossing om de modem een harde reset te geven. Of hadden we dit al besproken? Zo niet, kan kunt u uw modem met behulp van een paperclip het resetknopje ingedrukt te houden, totdat de modem opnieuw opstart. Om welke modem ging het ook alweer?
Ook al gedaan, heeft niets geholpen.
We hebben de Xpereria Box V8
*verwijderd *
Reputatie 7
Badge +18
*verwijderd *huh??? :? Wat is dit dan?:?
Reputatie 7
Badge +18
Ook al gedaan, heeft niets geholpen.
We hebben de Xpereria Box V8
Als het op de andere Wi-Fi verbindingen wel werkt, dan zou KPN eens een nieuwe modem op moeten sturen. Helaas heb ik die bevoegdheid niet. En KPN uitleggen dat de Wi-Fi bij een ander op de modem wel werkt. Want aan uw smartphone ligt het niet. Ze zijn 24/7 bereikbaar op: 0800-0402. Ander zou ik het ook niet meer weten. U heeft van alles al geprobeerd wat eventueel de storing zou verhelpen. Maar helaas!!! Maar vertel het wel duidelijk aan die klantenservice, anders laten ze u nog met een modem zitten die niet 100% werkt.
Bedankt voor uw reactie. Ik ga er achteraan.
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt voor uw reactie. Ik ga er achteraan.Laat het even weten hoe het afgelopen is. Succes! 🙂
@DennisDatema68
*Verwijderd* ging om een zelfcorrectie.

@NienkeKroes
Ook ik ben benieuwd ! Toi toi toi zou Ted zeggen. 🙂
Nou, ze kunnen geen defect vinden. En kunnen daarom de Experia Box ook niet omruilen. 😠
Reputatie 7
Badge +18
Nou, ze kunnen geen defect vinden. En kunnen daarom de Experia Box ook niet omruilen. :@KPN, ik vindt dit echt absurd! v@NienkeKroes heeft van alles geprobeerd! En het ligt niet aan haar Samsung, ergens anders kan ze wel inloggen. @Justin_ lees jij deze topic maar eens na. Nienke Kroes heeft van alles geprobeerd! 😞
Dit alles lezende kan ik alleen maar denken aan een reset van de tablet, dan heb je (@NienkeKroes) dat ook uitgesloten.
Reputatie 7
Badge +18
Dit alles lezende kan ik alleen maar denken aan een reset van de tablet, dan heb je (@NienkeKroes) dat ook uitgesloten.Dan is ze denk ik wel alle gegevens kwijt van haar Tablet, @Dreekuh-53 :8
Lees voor de zekerheid even dit door. :)
http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1067190
Reputatie 7
Heb je op de Samsung jouw wifi netwerk al een keer "vergeten"?
Zo nee, doe dat dan eens.

Reageer