Vraag

Geen wifi op Samsung Galaxy Tab A6

• 2 oktober 2016
  • 37 reacties
  • 4456 keer bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

Ook al gedaan.
Reputatie 7
Badge +30
Veel reacties, maar volgensmij is dit het DHCP probleem wat ook bij de Samsung A of J serie speelt i.c.m. de V8 en de ST780.

Blijft er bij WiFi staan "ip adres ophalen"?
Reputatie 7
Badge +21
Hi @NienkeKroes, balen dat het probleem ondanks alle acties die je uitgevoerd hebt toch blijft spelen 😞 Het lijkt me daarom op dit moment het beste dat we je Experiabox omruilen voor een ander model. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ? Dan help ik je meteen verder!
Reputatie 7
Badge +21
Hi @NienkeKroes, ik heb nog geen reactie van je ontvangen! Reageer je nog op m'n privébericht als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?
Goedendag,
ik heb hetzelfde probleem met een Samsung Galaxy A6 tablet als hierboven omschreven, heb tevens een V8 modem. Ik ben erg benieuwd of er inmiddels een oplossing voor dit probleem is gevonden.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @NataZ, leuk dat je je vraag hier stelt! Wat balen dat je nog geen verbinding krijgt. Het probleem wat er was, zou inmiddels opgelost moeten zijn namelijk. Heb je al eens geprobeerd om het netwerk 'te vergeten' en opnieuw te verbinden? Ik ben erg benieuwd of het dan wel werkt.

Wil je daarnaast ook eens testen om verbinding te maken met een ander netwerk en daarna met het netwerk van de Experiabox? Werkt het dan wel?
Hallo @Marcia_, dank voor je reactie.
We zijn reeds vele maanden met dit probleem aan het worstelen. Ik heb eerder met jullie helpdesk gebeld, maar die kunnen niets vinden waarom dit probleem er is. Ik heb al van alles geprobeerd: dicht bij de router proberen verbinding te krijgen, netwerk vergeten en opnieuw verbinden. Het gekke is dat ik via de wifi van mijn werk wel op het netwerk kom en als ik thuis kom kan de tablet wel ons netwerk vinden, maar binnen een dag doemt het probleem weer op.
Kan de tablet niet op één op andere manier in de router gelinkt/herkenbaar gemaakt worden?
Reputatie 7
Badge +27
Goed dat je al een en ander uitgeprobeerd hebt! Maar natuurlijk niet de bedoeling dat je deze problemen nu nog steeds ervaart. Reageer je op mijn privébericht ? Dan controleer ik hier ook wat zaken.
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je reactie. In eerste instantie zie ik geen gekke dingen. Het ziet er allemaal keurig uit. Ervaar je deze problemen ook op andere apparaten of alleen op je Samsung tablet?
Reputatie 7
Badge +27
@Nataz heeft via een privébericht laten weten dat het in eerste instantie opgelost lijkt. Mogen er nog wel problemen aan het licht komen, dan zijn we er!
Reputatie 7
Badge +18
@Nataz heeft via een privébericht laten weten dat het in eerste instantie opgelost lijkt. Mogen er nog wel problemen aan het licht komen, dan zijn we er!Dan is het mooi dat het werkt, en dat het blijft werken. 😳
Goedenavond, ook wij worstelen al een paar maanden met dit zelfde probleem, ook een Samsung tablet Galaxy Tab A (2016). De WIFI verbinding wordt om het half uur verbroken en moet ik de wifi uitzetten en weer aanzetten op de tablet. Graag jullie oplossing hiervoor.
Groeten,
Marco

Reageer