Vraag

Geen wifi op Samsung Galaxy Tab A6

  • 2 oktober 2016
  • 37 reacties
  • 3908 keer bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Is het een oplossing om de modem een harde reset te geven. Of hadden we dit al besproken? Zo niet, kan kunt u uw modem met behulp van een paperclip het resetknopje ingedrukt te houden, totdat de modem opnieuw opstart. Om welke modem ging het ook alweer?
Het wachtwoord klopt en hij geeft het netwerk van KPN wel op de tablet aan. Maar maakt geen verbinding.
Reputatie 7
Badge +17
Geeft ie überhaupt uw modem van de KPN weer op de Samsung Tablet?
Reputatie 7
En het wachtwoord klopt dat precies wat je ingevoerd hebt?
Ook dan gebeurd er niets op de Samsung tab.
Reputatie 7
Hoi NienkeKroes.

Een eenvoudig testje. Zet eens alle Wi-Fi gebruikende apparatuur uit en daarna alleen de tablet met Wi-Fi verbinden. Welk resultaat geeft dat?
Helaas, nog steeds geen verbinding via onze WiFi. Wel op andere wifi-plaatsen.
Reputatie 7
Badge +21
Hi @NienkeKroes, heb je het probleem inmiddels op kunnen lossen met het wijzigen van het WiFi kanaal van je Experiabox, of terugzetten naar fabrieksinstellingen zoals Dennis aangaf? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 7
Badge +17
Het is de 7.0Oké, zou u eens willen proberen of u bij een ander op de Wi-Fi kunt komen. Bijvoorbeeld bij uw buren of werk. Kunt u daar wel met uw Samsung Tablet op die Wi-Fi verbinding, dan moeten we verder kijken. Wellicht ligt het aan de modem. Heeft u uw modem eens een harde reset gegeven? Door in het gaatje met een paperclip het resetknopje ingedrukt te houden, totdat de modem opnieuw opstart. Het is dan wel zo dat u uw Wi-Fi wachtwoord weer opnieuw moet instellen. Want dan gaat ie terug naar het oude wachtwoord die achterop uw modem staat.

Het is de 7.0
Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond NienkeKroes,

heeft u de Galaxy Tab A6 10.1 inch, Of de Galaxy Tab A6 7.0 Inch?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @NienkeKroes, welkom op het forum! Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om met je Samsung Galaxy Tab A6 een WiFi verbinding te maken. Is de software ervan up to date? Zou je als dat het geval is je Experiabox op een ander WiFi kanaal in kunnen stellen? Zie deze pagina voor instructies. Ik hoor graag van je!

Reageer