Vraag

Geen wifi op Samsung Galaxy Tab A6


Helaas kunnen wij geen wifi ontvangen op onze Samsun Galaxy Tab A6.
Op onze andere apparaten wel.
We hebben een Experia Box V8, is dit het probleem?

37 reacties

Goedenavond, ook wij worstelen al een paar maanden met dit zelfde probleem, ook een Samsung tablet Galaxy Tab A (2016). De WIFI verbinding wordt om het half uur verbroken en moet ik de wifi uitzetten en weer aanzetten op de tablet. Graag jullie oplossing hiervoor.
Groeten,
Marco
Reputatie 7
Badge +17
@Nataz heeft via een privébericht laten weten dat het in eerste instantie opgelost lijkt. Mogen er nog wel problemen aan het licht komen, dan zijn we er!Dan is het mooi dat het werkt, en dat het blijft werken. 😳
Reputatie 7
Badge +27
@Nataz heeft via een privébericht laten weten dat het in eerste instantie opgelost lijkt. Mogen er nog wel problemen aan het licht komen, dan zijn we er!
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je reactie. In eerste instantie zie ik geen gekke dingen. Het ziet er allemaal keurig uit. Ervaar je deze problemen ook op andere apparaten of alleen op je Samsung tablet?
Reputatie 7
Badge +27
Goed dat je al een en ander uitgeprobeerd hebt! Maar natuurlijk niet de bedoeling dat je deze problemen nu nog steeds ervaart. Reageer je op mijn privébericht ? Dan controleer ik hier ook wat zaken.
Hallo @Marcia_, dank voor je reactie.
We zijn reeds vele maanden met dit probleem aan het worstelen. Ik heb eerder met jullie helpdesk gebeld, maar die kunnen niets vinden waarom dit probleem er is. Ik heb al van alles geprobeerd: dicht bij de router proberen verbinding te krijgen, netwerk vergeten en opnieuw verbinden. Het gekke is dat ik via de wifi van mijn werk wel op het netwerk kom en als ik thuis kom kan de tablet wel ons netwerk vinden, maar binnen een dag doemt het probleem weer op.
Kan de tablet niet op één op andere manier in de router gelinkt/herkenbaar gemaakt worden?
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @NataZ, leuk dat je je vraag hier stelt! Wat balen dat je nog geen verbinding krijgt. Het probleem wat er was, zou inmiddels opgelost moeten zijn namelijk. Heb je al eens geprobeerd om het netwerk 'te vergeten' en opnieuw te verbinden? Ik ben erg benieuwd of het dan wel werkt.

Wil je daarnaast ook eens testen om verbinding te maken met een ander netwerk en daarna met het netwerk van de Experiabox? Werkt het dan wel?
Goedendag,
ik heb hetzelfde probleem met een Samsung Galaxy A6 tablet als hierboven omschreven, heb tevens een V8 modem. Ik ben erg benieuwd of er inmiddels een oplossing voor dit probleem is gevonden.
Reputatie 7
Badge +21
Hi @NienkeKroes, ik heb nog geen reactie van je ontvangen! Reageer je nog op m'n privébericht als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?
Reputatie 7
Badge +21
Hi @NienkeKroes, balen dat het probleem ondanks alle acties die je uitgevoerd hebt toch blijft spelen 😞 Het lijkt me daarom op dit moment het beste dat we je Experiabox omruilen voor een ander model. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ? Dan help ik je meteen verder!
Reputatie 7
Badge +30
Veel reacties, maar volgensmij is dit het DHCP probleem wat ook bij de Samsung A of J serie speelt i.c.m. de V8 en de ST780.

Blijft er bij WiFi staan "ip adres ophalen"?
Ook al gedaan.
Reputatie 7
Heb je op de Samsung jouw wifi netwerk al een keer "vergeten"?
Zo nee, doe dat dan eens.
Reputatie 7
Lees voor de zekerheid even dit door. :)
http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1067190
Reputatie 7
Badge +17
Dit alles lezende kan ik alleen maar denken aan een reset van de tablet, dan heb je (@NienkeKroes) dat ook uitgesloten.Dan is ze denk ik wel alle gegevens kwijt van haar Tablet, @Dreekuh-53 :8
Reputatie 7
Dit alles lezende kan ik alleen maar denken aan een reset van de tablet, dan heb je (@NienkeKroes) dat ook uitgesloten.
Reputatie 7
Badge +17
Nou, ze kunnen geen defect vinden. En kunnen daarom de Experia Box ook niet omruilen. :@KPN, ik vindt dit echt absurd! v@NienkeKroes heeft van alles geprobeerd! En het ligt niet aan haar Samsung, ergens anders kan ze wel inloggen. @Justin_ lees jij deze topic maar eens na. Nienke Kroes heeft van alles geprobeerd! 😞
Nou, ze kunnen geen defect vinden. En kunnen daarom de Experia Box ook niet omruilen. 😠
Reputatie 7
@DennisDatema68
*Verwijderd* ging om een zelfcorrectie.

@NienkeKroes
Ook ik ben benieuwd ! Toi toi toi zou Ted zeggen. 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor uw reactie. Ik ga er achteraan.Laat het even weten hoe het afgelopen is. Succes! 🙂
Bedankt voor uw reactie. Ik ga er achteraan.
Reputatie 7
Badge +17
Ook al gedaan, heeft niets geholpen.
We hebben de Xpereria Box V8
Als het op de andere Wi-Fi verbindingen wel werkt, dan zou KPN eens een nieuwe modem op moeten sturen. Helaas heb ik die bevoegdheid niet. En KPN uitleggen dat de Wi-Fi bij een ander op de modem wel werkt. Want aan uw smartphone ligt het niet. Ze zijn 24/7 bereikbaar op: 0800-0402. Ander zou ik het ook niet meer weten. U heeft van alles al geprobeerd wat eventueel de storing zou verhelpen. Maar helaas!!! Maar vertel het wel duidelijk aan die klantenservice, anders laten ze u nog met een modem zitten die niet 100% werkt.
Reputatie 7
Badge +17
*verwijderd *huh??? :? Wat is dit dan?:?
Reputatie 7
*verwijderd *
Ook al gedaan, heeft niets geholpen.
We hebben de Xpereria Box V8

Reageer