Beantwoord

Geluid samsung edge 7

• 6 december 2017
  • 6 reacties
  • 48 keer bekeken

Mijn geluid gaat steeds vanzelf uit en nee.... het gebeurt niet per ongeluk als ik mijn telefoon pak.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes
icon

Beste antwoord door Natasja_1 11 december 2017, 14:34

Wat vreemd zeg! Wellicht kan een reset van het toestel helpen. Als je dat uit gaat voeren, kan je het beste eerst een back-up maken. Je kan via de Toestelhulp vinden hoe je dat kan doen. Het is geen garantie dat het werkt. Als het niet werkt, zou ik toch aanraden terug te gaan naar de winkel om het toestel na te laten kijken 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Doe ik ??
Oke, dank je wel, ik ga het proberen ? groetjes Yvette
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Miranda 69, welkom op ons Forum! Wanneer ervaar je dit probleem precies; wanneer je gebeld wordt, aan het bellen bent of wanneer je muziek luistert? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Wat vreemd zeg! Wellicht kan een reset van het toestel helpen. Als je dat uit gaat voeren, kan je het beste eerst een back-up maken. Je kan via de Toestelhulp vinden hoe je dat kan doen. Het is geen garantie dat het werkt. Als het niet werkt, zou ik toch aanraden terug te gaan naar de winkel om het toestel na te laten kijken 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Top! Laat je weten of de reset heeft geholpen? 🙂 Ik ben erg benieuwd!
Zodra ik mijn telefoon pak gaat het geluid uit. Ook als ik het geluid weer aanvink en ik de telefoon niet gebruik gaat t uit. Ik kan filmpjes en muziek gewoon luisteren. Het probleem zit in het feit dat ik mijn oproepen en apps biet hoor.
KPN servicewinkel had het over verkeerde instelling maar dan zou het of altijd aan of altijd uit moeten zijn. Daar snapten ze het dus niet.

Reageer