Beantwoord

Gesprekken worden beëindigd na 2 uur

  • 13 July 2020
  • 4 reacties
  • 2184 keer bekeken

Hallo Natasja (en collega’s),


Fijn om te horend dat KPN met goede intentie aan het werk is om de ervaring van haar klanten te verbeteren. Helaas loop ook ik tegen deze beperking aan. Het gebeurt mij regelmatig dat het gesprek afgekapt wordt na exact 2 uur, maar ook met regelmaat dat dat niet gebeurt. Daarmee is meteen aangetoond dat een langer gesprek zeker wel kán en dat het beëindigen van de gesprekken een keus is. Dat deze situatie door Natasja van KPN niet aan te passen is, is dus ook een keus, zij het niet een van Natasja. En daarmee gaat het dus over ‘niet willen’ en niet over ‘niet kunnen’.

Wat u aangeeft klopt niet helemaal gezien ik ook wel gesprekken heb die langer lopen dan 2u. Hoewel het ook kan zijn dat hier gebruik gemaakt wordt van software  die niet goed ontwikkeld en getest is.

Los hiervan zou het beter te accepteren zijn dat de lijn af en toe verbreekt als hiermee inderdaad kosten bespaard worden in plaats van dat dit zorgt voor extra kosten. Mijn gesprekken zijn doorgaans na 10 minuten gratis, na het afbreken van een gesprek door KPN moet ik dus opnieuw kosten maken om het gesprek voort te zetten. 

Als ik een dergelijke service zou ontwerpen zou ik beginnen met het stoppen van gesprekken waar betaald wordt per minuut én een bijzonder hoog tarief aan hangt. Dat is een stuk klantvriendelijker.
 

Met vriendelijke groet,

 

Gerwin

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 July 2020, 07:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gerwin23. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de verbinding (soms) na twee uur verbroken wordt. Gebeurd dit tijden het bellen naar hetzelfde nummer? Zover ik weet hebben wij niet de mogelijkheid om dit te wijzigen in onze systemen. Als je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achterlaat in je profiel, dan kijk ik of ik iets kan vinden. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Is max 2 uur dan niet een voorwaarde bij LekkerLangBellen? Weet je wel zeker dat je dat nog hebt? Want als je verlengt hebt na 25 maart 2018 dan zal het niet meer in je abo zitten.

Verder: welke hoge kosten? Alle abonnementen bij KPN hebben 150 min. vrij bellen per maand (Nederland en van en naar E.U. landen) en bij hoger gebruik betaal je 23 cent per 60 seconden. Voor 30 seconden betaal je ook 30 seconden. En niet per hele minuten, dat klopt niet.

Voor maar 1 euro meer betaal je zoveel en zolang als je wilt met de nieuwe KPN Hussel abonnementen.

Dus duur? Nee, dat kan ik niet beweren. I.i.g. gunstiger dan T-mobile die alleen bij de duurste abo’s (met veel GB's) ook onbeperkt bellen heeft. KPN heeft dat al met het kleinste abo. :smirk:

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achter laten van jouw gegevens. Ik zie dat er een aantal weken geleden een nieuwe simkaart is toegestuurd. Ik kan verder niets ontdekken in onze systemen wat dit probleem kan veroorzaken. Had je dit probleem ook toen je nog bij Telfort zat?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achter laten van jouw gegevens. Ik zie dat er een aantal weken geleden een nieuwe simkaart is toegestuurd. Ik kan verder niets ontdekken in onze systemen wat dit probleem kan veroorzaken. Had je dit probleem ook toen je nog bij Telfort zat?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik het graag! :relaxed: