Vraag

Gister update gehad s6

• 7 april 2018
  • 1 reactie
  • 175 keer bekeken

Gister update gehad en toetsenbord blijft in beeld, mioet hem helemaal opnieuw opstarten dan kan ik weer verder.is ook heel snel leeg de accu.
Wie kan mij helpen wat ik moet doen

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eeffie, welkom op het Forum!
Wat irritant dat het toetsenbord niet meer weg wil, en dat de accu sneller leeg gaat. Je zou kunnen kijken of je terug kan naar gisteren, vóór de update. Dit kan indien je een back-up hebt gemaakt.. Mocht dit niet werken of heb je geen back-up, dan kan je proberen om het cache geheugen te legen zoals uitgelegd op deze website . 'Cache geheugen is vaak de bron van ellende, het kan voor complexe problemen zorgen. Om dit te legen moet je je toestel eerst helemaal uitschakelen. Eenmaal uit, start je je telefoon opnieuw door tegelijkertijd de Home toets, de Volume omhoog knop én de Aan/uit (Power) knop in te drukken. Houdt ze ingedrukt, tot het blauwe scherm verschijnt – dan kun je alle knoppen loslaten. Je komt nu in het wat Spartaans ogende Android Recovery menu terecht. Bediening gaat hier niet op het scherm, maar met de Volume toetsen. Druk vijf keer op de Volume omlaag toets (vier keer Volume omhoog kan ook), tot de blauwe balk op de optie Wipe cache partition staat, gevolgd door de Aan/uit knop om de keuze te maken. Bevestig door wederom met de Volume omlaag toets Yes te selecteren, en met de Aan/uit knop te kiezen. Als het cache geheugen gewist is, staat de blauw balk weer op Reboot systeem now. Je hoeft alleen op de Aan/uit knop te drukken om die optie te kiezen en je telefoon opnieuw te starten'.

Reageer