Vraag

Graties beltegoed kado.

  • 2 January 2019
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Toen ik mijn sim kaart heb aangeschaft hoorde daar $7,50 graties beltegoed kado bij.
Ik heb deze echter nooit van u ontvangen, waar zijn ze gebleven?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Geen reactie hoe bestaat het.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Raau J.B., welkom! Je stelt je vraag nu niet via de chat, maar via het forum. Dat betekent dat we vragen beantwoorden op volgorde van binnenkomst. Het is tijdens de feestdagen vrij druk en we beantwoorden nu vragen van afgelopen zondag. Je zult dus nog even geduld moeten hebben. Je krijgt sowieso een inhoudelijke reactie op je vraag.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Raau, welkom op het forum. Binnen 2 minuten een antwoord zou wel erg zijn, dit is inderdaad geen chat. 😉 Bij een nieuwe prepaid simkaart ontvang je € 7.50 bonustegoed wanneer je je 06 nummer koppelt aan Mijn KPN. Heb je dit al gedaan? Zo ja, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Zo niet, dan kun je dit hier doen. Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Raau, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.