Vraag

Gratis Buds Lite bij aankoop Samsung Note20 Ultra

  • 6 September 2020
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Vandaag in de KPN winkel een Samsung Note20 Ultra gekocht, volgens de beschrijving in de winkel kan daar gratis een setje Buds Live bij geleverd worden (of Xbox Game Pass), maar niemand kan me aangeven (winkel en chat) hoe ik die Buds toegestuurd kan krijgen. Chat personeel zegt dat het niet klopt, winkel zegt dat ik naar Samsung Promotions moet surfen. Maarja …. wie kan helpen en weet hoe dit werkt?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Baskru, welkom op het forum.

Wat vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is. Dergelijke acties komen vanuit Samsung, Samsung stelt hierin haar eigen voorwaarden en als KPN hebben wij hier vrij weinig mee te maken. Het spijt mij enorm om je te moeten mededelen dat je helaas verkeerd bent geïnformeerd. De actie die jij benoemd heeft wel bestaan maar was alleen geldig op toestellen die tussen 5 en 20 augustus zijn gepreorderd, helaas heb jij je toestel buiten de actie periode aangeschaft en is het niet meer mogelijk om de Galaxy buds of de game pass aan te vragen. 

Nogmaals mijn oprechte excuses. Als je verder nog vragen hebt ben je van harte welkom op het forum. 

Dag Hanna, Dank voor je uitleg, die ik op zich begrijp. Wat ik echter niet begrijp is dat als de actie voorbij jullie deze dan in de KPN winkel wel gewoon promoten en de verkoper erbij zegt dat we dus wel in aanmerking komen voor de Galaxy Buds Live.  Dat beinvloedt mede mijn beslissing om te kopen. En om dan nu verteld te krijgen dat deze actie al voorbij is en dat dit dus niet geldt daar word ik niet vrolijk van.  

Reputatie 7
Badge +13

Dag @Baskru,

Dat begrijp ik, het is ook een hele mooie aanbieding geweest. Het is zeker niet netjes dat dit nog steeds in de winkel gepromoted wordt. Zou je mij een privébericht willen sturen met welke winkel dit geweest is? Dan kan ik bij die winkel feedback indienen. Ik hoop dat je desondanks nog steeds blij bent met jouw gloednieuwe toestel!

 

Reageer