Beantwoord

Gratis speaker bij een abonnement

Hallo,

Ik mag eindelijk verlengen en ben op zoek gegaan naar een nieuwe telefoon. Nu zag ik dat je een speaker kunt krijgen bij een nieuw abonnement.
Toen ik de voorwaarden ging lezen bleek dit alleen voor een nieuw abonnement. Wat heb ik aan een nieuw abonnement als alle gezinsleden al een abonnement hebben? Wat moet ik met 3 mobiele abonnementen voor mezelf en mijn vrouw?
Ook heb ik al verschillende jaren KPN thuis.

Begrijp ik het nu goed dat bestaande klanten benadeeld worden?
Ik wil graag verlengen, maar dan wel met speaker. Anders ga ik wel met alles naar een andere provider. 3 abonnementen minder voor jullie dan.

En wat als ik een prepaid kaart bij een andere provider neem en dan een abonnement bij jullie weer terug neem. Krijg ik dan wel mijn speaker?

Graag had ik hier wat duidelijkheid over.

Gr Rick
icon

Beste antwoord door Marina_ 5 november 2018, 16:03

Goedemiddag Rick, Mag je eindelijk verlengen, wordt je interesse gewekt met een leuke actie, blijkt het alleen voor een nieuw abonnement te zijn. 😞 Ik kan mij voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Een derde(nieuw) abonnement afsluiten terwijl je maar met z'n tweetjes bent is natuurlijk overbodig. Dan betaal je uiteindelijk nog meer dan de waarde van de speaker. Ik snap dat je niet benadeeld wilt worden, dat is natuurlijk ook niet de opzet achter deze actie. Je moet het zien als een leuk extraatje om nieuwe klanten over de streep te trekken. Ik gun bestaande en verlengende klanten ook een mooie speaker, maar ik beschik niet over de mogelijkheid om je deze op te sturen. 😞 Je kunt een prepaidkaart bij een andere provider kopen, overstappen met nummerbehoud en vervolgens weer een aanvraag doen voor een mobiel abonnement incl. speaker. Dat klinkt heel simpel, maar al met al ben je i.v.m. het opzegtermijn een maand verder en is de actie niet meer geldig. Ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar ik kan er helaas niets anders van maken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag Rick, Mag je eindelijk verlengen, wordt je interesse gewekt met een leuke actie, blijkt het alleen voor een nieuw abonnement te zijn. 😞 Ik kan mij voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Een derde(nieuw) abonnement afsluiten terwijl je maar met z'n tweetjes bent is natuurlijk overbodig. Dan betaal je uiteindelijk nog meer dan de waarde van de speaker. Ik snap dat je niet benadeeld wilt worden, dat is natuurlijk ook niet de opzet achter deze actie. Je moet het zien als een leuk extraatje om nieuwe klanten over de streep te trekken. Ik gun bestaande en verlengende klanten ook een mooie speaker, maar ik beschik niet over de mogelijkheid om je deze op te sturen. 😞 Je kunt een prepaidkaart bij een andere provider kopen, overstappen met nummerbehoud en vervolgens weer een aanvraag doen voor een mobiel abonnement incl. speaker. Dat klinkt heel simpel, maar al met al ben je i.v.m. het opzegtermijn een maand verder en is de actie niet meer geldig. Ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar ik kan er helaas niets anders van maken.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Hallo Marina,

ik denk dat alles toch wel duidelijk is wat hierboven staat. Ik heb dus geen vragen meer.
pech is het enige wat bij mij aan de orde isπŸ˜‰

fijn weekeinde

Reageer