Beantwoord

hallo ik heb een vraag voor school

  • 20 February 2019
  • 1 reactie
  • 169 keer bekeken

Stel de volgende situatie voor: een tijdje geleden heb je een telefoon met abonnement gekocht
met een contract voor twee jaar. Helaas blijkt na een week dat het mobieltje niet goed werkt,
ondanks jouw goede zorgen. Je bent in de winkel geweest waar een onvriendelijke medewerker
je duidelijk maakte dat hij niks voor je kunt doen. Je bent het hier niet mee eens en gaat op
zoek naar jouw rechten als consument. Kies een telefoonwinkel uit en zoek op hun website de
algemene voorwaarden.

Opdrachten

1. Op welk(e) artikel(en) van deze koopovereenkomst kun jij je beroepen als je telefoon na 1 week niet goed werkt?
icon

Beste antwoord door Nadia 21 February 2019, 10:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Kies een telefoonwinkel uit en zoek op hun website de
algemene voorwaarden.


Hallo Eric, welkom op het KPN forum. We helpen je hier graag. Maar we gaan natuurlijk niet jouw huiswerk maken 😉 hier kun je onze site vinden: kpn.com.

Ok, ok. Om je een eindje op weg te helpen kun je in de zoekbalk (rechts boven) een trefwoord intypen....... ik zou zoeken op 'bestelvoorwaarden'. Succes met je opdracht!

Groetjes, van moderators @Marcia_ en Nadia

Reageer