Beantwoord

Hardnekkige meldingen bij activeren openingsscherm

  • 27 October 2019
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik heb een Samsung androïd mobiel. Als ik een tijdje het toestel niet gebruikt heb en dan het openingsscherm wil activeren krijg ik de laatste week vrijwel altijd het Playstore venster met de optie om KPN Veilig te installeren. Ik wil die app niet installeren en ik weet niet waarom ik die melding krijg. Ik schrijf hierboven: “vrijwel altijd” omdat ik éénmaal eenzelfde venster maar dan van een andere virusscanner heb gekregen. Ik kan de melding alleen wegkrijgen met de Terugtoets. Kan ik van deze meldingen afkomen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 October 2019, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @gwa . Welkom op het forum.

Dat klinkt als een hinderlijk probleem. Ik heb er niet direct een verklaring voor.

Kan het zijn dat je KPN veilig wel op je telefoon hebt staan en dat dit een update melding is?

Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet? Kun je, de volgende keer dat het gebeurt, een screenshot maken en hier plaatsen? 

Ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Hoi, Het is eindelijk opgelost. Ik had een QRcode-app ingeladen en daarna kreeg ik last van die melding. Nu heb ik die app verwijderd en is ook de melding weg. Hoe het kan weet ik ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat het toeval is. Maar bedankt voor je reactie!

Dank voor de update. Het blijft computerwerk. Ik weet soms ook niet hoe ik dingen heb opgelost ;-). Belangrijkste is dat je nu van die hinderlijke melding af bent.