Beantwoord

Heeft KPN reparatieservice net als Mediamarkt?

  • 4 April 2020
  • 13 reacties
  • 170 keer bekeken

Weet iemand of KPN ook een reparatieservice heeft waarbij je er op kunt wachten terwijl, in mijn geval, de batterij van m'n Samsung S10 vervangen wordt. Ik zag dat b.v. Mediamarkt dat wel heeft. 

Admin: Afgesplitst van oud topic en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 April 2020, 13:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7

Nee, die heeft KPN niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @paulvandongen, wij hebben geen ‘live’ reparatieservice, je kunt je toestel wél ter reparatie bij ons aanbieden maar dat zal inhouden dat je toestel waarschijnlijk een week of 3 weg zal zijn :grimacing:

Via de Mediamarkt is dus een betere optie, als je liever niet zonder je toestel zit! Ook Samsung zelf kan ingeschakeld worden voor onderzoek en reparaties. Als je jouw toestel aanmeld voor onderzoek/reparatie, wordt het toestel bij jou thuis opgehaald en een paar dagen laten weer bij jou thuis terugbezorgd :slight_smile:

Dank voor je reactie Maja, maar ik denk dat dit onder garantie valt. Ik heb deze telefoon nog geen jaar. Ik kan 'm ook gewoon naar een KPN-winkel brengen, maar ik vind 3 weken nogal lang, vandaar dat ik wilde weten of KPN een snel-service heeft.

M vr.gr.

Paul

Reputatie 7
Badge +20

Ah, als het een garantiekwestie is, denk ik dat je beste optie is om dit dan via Samsung zelf te regelen! Via ons duurt nu gewoon erg lang en de Mediamarkt gaat je een factuur presenteren wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Hoi Maja,

Maar ik heb de telefoon toch bij KPN gekocht, dan zou ik 'm toch beter bij KPN ter reparatie kunnen aanbieden? Of duurt dat langer?

Reputatie 7
Badge +20

Yes, dan ben je hem een week of 3 kwijt en moet je zelf op en neer naar de winkel om hem te brengen en te halen.

Als je jouw toestel aanmeld voor onderzoek/reparatie bij Samsung zelf, wordt het toestel bij jou thuis opgehaald en een paar dagen laten weer bij jou thuis terugbezorgd, stuk makkelijker en je zit niet zo lang zonder! :relaxed:

Oké, dank je wel Maja!!!!

Groetjes,

Paul

Nog één vraag Maja, weet jij hoe lang ik garantie heb op de batterij van mijn S10? Ik heb 'm sinds 1 mei 2019, dus nog geen jaar. Alvast bedankt!

Psst, haal de simkaart eruit als ie wordt opgehaald en berg die goed op. (klein dingetje)

Die simmetjes raken nog wel eens kwijt als het toestel opengemaakt wordt bij een reparateur. En ze hoeven ook  niet van je abo gebruik te maken.

Je simmetje kan je ook in een reservetelefoon (of geleende) stoppen om van je abo gebruik te blijven maken.

Dank je wel PeterG :grinning:

Reputatie 7
Badge +20

Nog één vraag Maja, weet jij hoe lang ik garantie heb op de batterij van mijn S10? Ik heb 'm sinds 1 mei 2019, dus nog geen jaar. Alvast bedankt!

Yes, dat gaat om 2 jaar, je hebt dus nog ruim een jaar garantie :slight_smile:

Dank je wel Maja, dan hoef ik geen echte haast te maken. Ik denk dat ik binbenkort  lekker gebruik ga maken van de Samsung ophaal en bezorgservice. Mijn batterij zakt van 100% terug naar 90% in één nacht, dus zonder dat de telefoon gebruikt wordt. Kijk ik maar een paar minuten op internet, dan zakt ie heel snel verder terug naar 60%. Dat vind ik veel te snel en dat zal waarschijnlijk alleen maar slechter worden. Hartelijk dank voor je hulp.

M.vr.gr.

Paul

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dat klinkt inderdaad niet helemaal zoals het hoort :grimacing:

Gelukkig weet je nu van het bestaan van deze Samsung service, ik ga er van uit dat je daar in hele goede handen zult zijn en dat ze dit naar volle tevredenheid voor je op zullen gaan lossen :blush: