Beantwoord

Help mijn kleuter: Klein goedkoop telefoontje gezocht voor MiniMed™ Mobile-app 1.1.1

  • 21 February 2021
  • 1 reactie
  • 873 keer bekeken

Hallo allemaal,

Mijn zoontje van 4 heeft sinds vorig jaar zomer de diagnose diabetes type 1 gekregen.

Om  hem te behandelen heeft hij in januari een medtronic 780 pomp gekregen. Het ziekenhuis kan hem beter monitoren als ze dagelijks informatie krijgen vanuit de pomp. Daarvoor heeft de pomp een app: MiniMed™ Mobile-app 1.1.1.

Jammergenoeg werkt deze app op geen van de mobiele apparaten dat wij in huis hebben.

De compatible telefoons zijn hier te vinden: https://www.medtronic-diabetes.nl/producten-insulinetherapie/minimed-780g-systeem

De mobiel moet altijd binnen 5meter zijn om de connectie te hebben dus moet overal mee naartoe in zijn tas. Daarom is het belangrijk dat het niet groot van formaat is. Bij voorkeur een 'goedkope' telefoon omdat het alleen voor gebruik van de app zal zijn en kleuters over het algemeen niet erg goed bekend staan in de omgang met dergelijke apparaten :)

Ik vermoed wel dat het mobieltje internet moet hebben voor de connectie buitenshuis.

Wie kan mij adviseren?

 

Alvast bedankt en groetjes,

Francka van Putten 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 22 February 2021, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Francka, ik zou in jullie geval een keuze maken uit de telefoons die worden genoemd in de compatible lijst. De goedkoopste telefoon die ik daar in zie staan is de A10E. Helaas verkoopt KPN zelf niet.