Beantwoord

Herhaalde vraag om in te loggen Samsung S9+

  • 10 November 2019
  • 11 reacties
  • 685 keer bekeken

Badge

Elke keer alsĀ  mijn Samsung S9+ uitgeschakeld is geweest word ik verzocht om opnieuw in te loggen op mijn Samsung account. Dit begon na de update van oktober, en bleef zo na de recente november update.

Iemand dezelfde ervaring?

icon

Beste antwoord door Robski 12 November 2019, 15:52

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ha @RobskiĀ Ik herken het zelf niet, ik heb het ook nog eerder gezien hier op het KPN Forum. Heb je ook gekeken op de Samsung-gerelateerde fora? Wellicht heeft @SjorsKĀ dit wel eens eerder gezien?Ā 

Badge

Samsung:

Ā 

Ā 
Ā 
ā€¢ Hier is het antwoord op uw vraag.
Beste Rob ,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. We stellen het zeer op prijs u van dienst te kunnen zijn.

Wij begrijpen dat het vervelend is als uĀ herhaaldelijk wordt gevaarged om in Ā te loggen met uw Samsung Account.

Wat betreft uw Samsung Account.

Het e-mailadres waarmee u ons benaderd heeft (.*****gmail.com) staat geregistreerd als Samsung Account.

Betreft het wachtwoord van uw Samsung Account.

Hebben wij u een wachtwoord reset e-mail gestuurd,
graag gebruikt u deze link zo snel mogelijk.
Daarna,zet de Wifi verbinding uit en schakel de Mobiele gegevens(Mobile data)in en opnieuw probeer in te loggen.
Mocht dit niet lukken dan raden wij u aan om op dezelfde pagina te blijven het wachtwoord een keer weghalen en nogmaals invoeren.

Mocht dat niet lukken vragen wij u om het toestel even uit en weer aan te zetten en het nogmaals te proberen

om in te loggen.


Mocht dit niet lukken begin dan met het maken van het logbestand.

Volg hiervoor de stappen hieronder:


1- Ga dan naar het keuze menu op uw toestel. (Waar u een nummer invoerd om te bellen)
- Toets het volgende getal in * #9900# (sterretje, hekje, negen, negen, nul, nul, hekje)

) Foutopsporingsniveau -> Hoog selecteren (als hoog niet bestaat, druk op MID)
) Herstart automatisch


2. Haal het logboek van het apparaat
i) Verbind de telefoon met de pc via een USB-kabel
ii)Kies voor Bestanden zoeken op de PC-> Kies voor Telefoon -> en maak een kopie van het bestand "Log"

U kunt deze mail met de benodigde informatie door middel van de volgende stappen beantwoorden :
- Ga naar:Ā http://help.content.samsung.com
- log in met uw Samsung account en kies 1:1 vraag
- Kies 'Neem contact met ons op' dan kiest u voor een service, vult u alle gegevens in
en onderaan klikt u op Bijlage en hecht u het logbestand aan


Mocht u er niet uitkomen dan verzoeken wij u om een geautoriseerd service centrum te bezoeken.


Voor vragen over de locatie van een desbetreffend service centrum, zult u contact moeten opnemen met onze afdeling product ondersteuning.


Onze collegaā€™s van de product ondersteuning zijn te bereiken via onderstaande links:


Nederland:Ā http://www.samsung.com/nl/info/contactus.htmlĀ of bellen naar(NL)Ā  088 90 90 100.
BelgiĆ«:Ā http://www.samsung.com/be/info/contactus.htmlĀ  (BE)022 012 418

U kunt ook op de siteĀ Ā https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/bezoek-servicelocatie/Ā bezoeken en aan de hand van uw postcode

uitzoeken waar u terecht kunt.
Ā Ā Ā Ā Ā Ā 

Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.


Als u onverwachte situaties tegenkomt, of verdere vragen heeft neem dan alstublieft nogmaals
contact met ons op. Ons team staat voor u klaar met de benodigde informatie.


Wanneer u de Content & Services klantenservice bezoekt,Ā http://help.content.samsung.com,
zult u in staat zijn alle beschikbare Samsung Content & Services in uw land te vinden.


Bedankt dat u onze services gebruikt. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk.

Met vriendelijke groet,
Alex,

Bezoek onze website:Ā https://help.content.samsung.com
Badge

Dit is het antwoord van Samsung, het gebruiken van de link en dan die poespas met de wifi, (waarom begrijp ik nog niet) het hielp in ieder geval wel tot nu toe. šŸ™‚

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Bart en @RobskiĀ 

Ā 

Zo vaak zie ik dit niet, maar ik zal in dit soort situaties altijd adviseren om het wachtwoord te resetten en een nieuw wachtwoord in te stellen. Dat is zo te zien al gebeurd :)Ā 

Ā 

Ā 

Badge

Te vroeg gejuicht, na een paar dagen zonder problemen is het probleem weer terug. Elke keer als het toestel is uitgeschakeld wordt er om een nieuwe inlog gevraagd voor mijn Samsung account. Meteen een nieuw wachtwoord aanmaken brengt maar kort soelaas. Ik heb Samsung het probleem weer voorgelegd.

Reputatie 7
Badge +16

Heb je al een factory reset geprobeerd (Eerst met terugzetten van backup via je Samsung AccountĀ en als dat niet werkt zonder).Ā 

Ā 

Zorg er wel voor dat je van te voren al je data opslaat.Ā 

Ā 

Badge

Hoi @SjorsKĀ ,

Ā 

Een complete reset heb ik nog niet uitgevoerd. Wel mijn Samsung-account verwijderd en opnieuwĀ geĆÆnstalleerd. Dat hielp niet.

Ik meldde bij Samsung dat ik deze inlogproblemen op mijn Samsung tablet S5e niet heb, ze raaddenĀ aan om ook op de tablet het Samsung-account te verwijderen en opnieuw te installeren. Dat heb ik dus ook gedaan, sindsdien doet het probleem zich niet meer voor. Maar ik wacht nog een week om te zien of het probleem verdwenen is om het als echt opgelost te noemen.

Groet,

Rob.

Badge

En inderdaad @SjorsK, vandaag weer om opnieuw inloggen gevraagd. Het heeft iets te maken met inloggen op een ander apparaat. Gisteravond ingelogd op mijn Samsung tv, vandaag dus meteen weer gedoe op mijn S9+....zucht.

Reputatie 7
Badge +16

Ai, toch maar voor de reset gegaan? šŸ˜…

Badge

@SjorsKĀ Haha..ik ben koppig. Er is nog de optie om een logbestand naar Samsung te sturen, ik kan die alleen nergens vinden.Ā :rage:

Dit dus:

1- Schakel het debug level in:


- Ga dan naar het keuze menu op uw toestel. (Waar u een nummer invoerd om te bellen)
- Toets het volgende getal in * #9900# (sterretje, hekje, negen, negen, nul, nul, hekje)

) Foutopsporingsniveau -> Hoog selecteren (als hoog niet bestaat, druk op MID)
) Herstart automatisch


2. Haal het logboek van het apparaat
i) Verbind de telefoon met de pc via een USB-kabel
ii) Bestand verkenner -> telefoon -> kopie "log" map en deel "
Voordat u ons het logboek stuurt, moet u ervoor zorgen dat u alleen het bestand met deze indeling verzendt:

dumpState_binary-code_date.log

Hier zijn voorbeelden:

Ā· DumpState_G950FXXU4DSDA_201905231831.log

Ā· DumpState_G950FXXU4DSDA_201905231837.log

Ā· DumpState_G950FXXU4DSDA_201905232208.log

Ā· DumpState_G950FXXU4DSDA_201905232214.log

Reputatie 7
Badge +16

Dat is altijd een optie inderdaad, alleen kan het soms een tijdje duren voordat R&D er naar gekeken heeft en er een update gepushed wordt.Ā 

Ā 

Gelukkig is er dan altijd nog een optie achter de hand :)Ā 

Reageer