Beantwoord

Hoe gaat preorderen?

  • 22 August 2019
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een note 10+ gepreorderd via internet via mijn Kpn en verlengen contract. Hoe gaat het nu verder? Ik heb dit nog nooit gedaan namelijk.
Moet ik naar de winkel of wordt hij thuis geleverd? Moet ik zelf persoonlijk tekenen of kan dat ook een ander familielid, of hoeft dat helemaal niet? Wie kan mij hiermee helpen?
Alvast bedankt

Groetjes
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 August 2019, 15:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Cintim. Welkom op het KPN Forum. Wat leuk dat je de Samsung Note 10+ hebt gepreorderd. De nieuwe toestellen van Samusung kunnen inderdaad vanaf 8 tot en met 22 augustus vooruitbesteld worden. Vanaf 23 augustus zullen de toestellen daadwerkelijk uitgeleverd gaan worden. Hiervoor hanteren we zoals gewoonlijk het principe: ‘first come, first serve’. Je wordt hiervan nog op de hoogte gebracht door KPN.

Zoals ik het begrijp gaat het om een verlenging van het abonnement met een nieuw toestel. Het toestel zal daarom bij je thuis afgeleverd worden en hiervoor moet er getekend worden. Een familielid mag het pakketje aannemen, dit hoeft niet de contractant te zijn. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer