Beantwoord

Hoe krijg ik Stingray Music op mobiel

  • 5 April 2019
  • 9 reacties
  • 8590 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe krijg ik stingray muziek op mijn mobiel

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 April 2019, 17:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Tiki, Leuk dat je deze vraag op het forum stelt. Ik luister ook graag naar Stingray Music en was ook erg benieuwd hoe je dit op je mobiele telefoon kan luisteren. Je kunt de app downloaden via de Playstore of Apple Store. Als je dit hebt gedaan maak je een account aan en geef je aan dat je een abonnement bij KPN hebt. Om dit te kunnen verifiëren zet je Stingray Music aan op je tv via de tv-ontvanger(zender maakt niet uit) voor audiosignaalherkenning. Daarna kun je gebruik maken van Stingray Music op je smartphone. Mocht je er nog vragen over hebben, laat het vooral weten 🙂
Reputatie 1
Ddank je wel Is gelukt
Reputatie 7
Badge +19
Goed zo! Ik wens je veel plezier met de Stingray app 🙂 Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, zien we je graag terug op het forum.
hoi,

Mij ook gelukt op mijn telefoon en ook op mijn Sonos. :-)
Bedankt hoor. Had er zelf helemaal niet aan gedacht.
Reputatie 1
Hallo had nog een vraagje stringray op je iPad doe dat het zelfde als met mijn mobiel lukte niet
Reputatie 7
Klopt!

ik heb stingray ook via een app en KPN op mijn telefoon voor tijdens het 16km fietsen naar kantoor. Afwisselend met Spotify (betaald)
Thuis gebruik ik het via de SonosApp op de IPad, omdat ik daarin al mijn muziek beheer. Zonder gebruik te hoeven maken van alle losse apps.

Stingraykanalen op tv zijn verborgen, dat is echt iets wat enorm waardeloos werkt,... En er is minder keuze in de ‘afspeellijsten’
Reputatie 1
Sorry bedoel stingray
Reputatie 7
Badge +19
@Tiki, Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe je het installeert op de iPad. Ik had verwacht dat dit op dezelfde manier zou gaan. De Stingray music app staat verder los van KPN dus ik weet niet waarom het aanmelden op 2 apparaten verschillend zou zijn. Het antwoord kan ik ook niet achterhalen op de website van Stingray. Je kunt nog eens contact zoeken met Stingray. Dat kan via musicsupport@stingray.com.
Reputatie 7
Easy peasy!

Nadat je de ‘eerste’ keer een account hebt aangemaakt met je KPN profiel, kun je daarna via het ‘aanmeld’ scherm gewoon inloggen met je stingray account. Dan krijg je gewoon alles net als op je telefoon,....



Het is een ‘beetje’ gelijk aan Spotify, Enige wat jammer is, is dat je niet kunt doorspoelen. Maar via de app kun je dan weer de ‘tv kanalen’ beluisteren indien gewenst.