Beantwoord

Hoe schakel ik mijn mobiel (OPPO A53S 4G Dual-sim) uit?

  • 22 November 2021
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb een OPPO a53s 4g dual-sim (type cph2135) mobiel en het lukt me niet deze uit te schakelen. Als ik het probeer via de instructie om de aan/uit knop ingedrukt te houden, verschijnt er na een tijdje een schermpje met vermeldingen: "opnieuw opstarten" en "uitgeschakeld". Als ik op "uitgeschakeld" klik gebeurt er niets (evenmin trouwens als ik op "opnieuw opstarten" klik. Als ik de telefoon na klikken op "uitgeschakeld" wegleg, schakelt hij meteen weer in zodra ik hem oppak. Ik heb het ook uitgetest met bellen. Als ik na "uitgeschakeld" vanuit mijn vaste verbinding mijn mobiel bel, gaat hij gewoon over.

Doe ik iets fout, en kan iemand me helpen? Het moet toch mogelijk zijn je mobiel af te zetten, zodat je niet bereikbaar bent.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bacchiocchi 24 November 2021, 18:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

https://support.oppo.com/in/answer/?aid=2029924#:~:text=Press%20and%20hold%20both%20the,Data%5D%20%3E%20%5BFormat%5D.

 

Hier gaat het om wissen van het toestel maar volgens de tekst zou het toestel bij 10 seconden ook uit kunnen schakelen. Zie stap 1.

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Bacchiocchi, welkom op het forum!

Hoe staat het er voor? Is het gelukt om je telefoon uit te zetten n.a.v. de reactie van @Jeroen Ruiter? 

Nee, ik moest terug naar de winkel om erachter te komen. In de handleiding stond dat je de optie "uitschakelen" moest aanklikken na eerst 10 sec. de aan/uit knop ingedrukt te houden. In feite moet je echter een glij-beweging naar beneden maken tussen de opties "opnieuw opstarten" en "uitgeschakeld" richting "uitgeschakeld".

Reputatie 7
Badge +10

Fijn dat je nu in elk geval weet hoe het werkt, @Bacchiocchi :blush:  Een prettige dag gewenst!