Beantwoord

Hoe zet ik display op always on op Samsung A40?

  • 27 July 2020
  • 5 reacties
  • 819 keer bekeken

Hallo, hier het probleem voor de Samsung A40. De knop always on display kan ik niet vinden bij dit toestel. Is er een andere mogelijkheid.?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

icon

Beste antwoord door SjorsK 8 August 2020, 12:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Karinvanrossum 

Ik ben bang dat Samsung deze functie (tonen klok op lock screen, always on) heeft voorbehouden aan de modellen uit de ‘top-line’, dus alleen de Galaxy S serie. Andere modellen moet sommige functies helaas ontberen.

Hallo @RBxx  en @Karinvanrossum , ik heb ook een Samsung uit de J-serie, via screensaver kan ik kiezen voor de klok als de mobiel in de standby staat.

Reputatie 7
Badge +21

Ja @JanD , maar ook als het scherm ‘uit’ staat, kan je op een Galaxy S met “always on display” toch nog de klok zien. Vaag grijs tegen een zwarte achtergrond. Heeft de J-serie dat ook? Uit de bovenstaande reactie van TS lijkt dat bij de A-serie niet het geval te zijn.

De Samsung a70 heeft die functie wel.

Reputatie 7
Badge +16

De A70 is inderdaad hoger in de lineup dan de A40. (A40 is een low-end midrange toestel en de A70 is een high-end midrange toestel). Vandaar dat er net wat meer features zitten op de A70.

Eerlijk gezegd gebruik ik zelf niet de always on display gezien dit de accuduur aanzienlijk verminderd :) 

Reageer