Vraag

Hoge reparatiekosten Teleplan binnen garantietermijn

• 24 augustus 2016
  • 27 reacties
  • 1562 keer bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Jessicaatje. Wat een bijzonder verhaal. Het is natuurlijk al vervelend genoeg dat je net nieuwe telefoon defect raakt. Als je ‘m dan ter reparatie aanbiedt mag je verwachten dat het defect op een goede wijze wordt hersteld en dat je duidelijkheid krijgt over de aard van het defect. Dat is in jouw geval niet goed gegaan. Ik ben wel heel blij om te lezen dat het uiteindelijk goed is opgepakt en dat het defect goed hersteld is.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Mr Mojo Risin. Ik zou als eerste niet jouw woorden gebruiken om de mensen van Teleplan te omschrijven. Ik weet zeker dat ze hun werk naar eer en geweten doen. Ik heb uiteraard gekeken of ik iets terug kon vinden van jouw situatie, maar die informatie is niet meer terug te vinden.

Buiten dat mag je uiteraard verwachten dat een defect op een goede wijze wordt verholpen, daar betaal je tenslotte ook voor. Het hoort altijd duidelijk zijn wat het defect is en hoe het vervolgproces verder afgehandeld wordt. Als ik het zo lees is dat bij jou zeker niet het geval geweest, maar uiteindelijk is het wel opgelost, begrijp ik.

In algemene zin: als je het niet eens bent met de analyse vanuit KPN of Teleplan is er uiteraard altijd de mogelijkheid om aan de bel te trekken: je kunt een klacht indienen en daar wordt zorgvuldig naar gekeken.

Reageer