HTC m8(s) 32 gb

• 11 juni 2015
  • 2 reacties
  • 133 keer bekeken

beste KPN,

binnenkort mag ik verlengen en ik zou graag een HTC telefoon willen. Nou hoef ik niet perse de nieuwste telefoon die er is, maar wil ik wel graag over van 16 gb intern geheugen naar 32 gb intern. 

Is dit mogelijk bij de htc m8 of m8(s)?

groeten,

Bas

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Volgensmij is er alleen maar een HTC M8 in 16GB versie. Wel ondersteund deze microSD/microSDHC/microSDXC.

De M9 is er wel met 32GB, maar dit zie je natuurlijk terug in het prijskaartje.

Robin

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Bas,

Welkom op het forum. Leuk dat je erover denkt om je abonnement te verlengen! Het is altijd goed om je vooraf goed in te lezen, zodat je niet onaangenaam verrast bent over de keuze van je toestel. 

Zoals Robin al aangeeft, is de M8 niet in 32 GB beschikbaar. Wel is de opslag inderdaad uit te breiden met een Micro SD kaart. Dit is vaak ook nog eens goedkoper dan een toestel aan te schaffen die al 32 GB intern geheugen heeft. Dat is dus zeker de moeite waard om te overwegen mijns inziens. 

Ik kan je trouwens laten bellen door een collega die dit soort dingen met je door gaat nemen en je ook helpt bij de keuze van het abonnement, wat natuurlijk ook heel belangrijk is. Als je dat zou willen, mag je mij, zodra je kunt verlengen, in een privébericht je 06-nummer en postcode + huisnummer sturen. Dan zorg ik ervoor dat je gebeld wordt. 

Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Reageer