HTC One

• 18 april 2013
  • 11 reacties
  • 7141 keer bekeken

Gister mijn abonnement verlengt met HTC One als lease toestel. Wanneer kan ik het toestel ongeveer verwachten? Oftewel hebben jullie enig idee wanneer de HTC One bij jullie binnen komt?

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Rubix,

Op dit moment hebben wij nog niet de exacte leverdatum.

Zodra hij uitgeleverd gaat worden zal je bericht ontvangen, je krijgt overigens een dag voor levering over het algemeen een telefoontje dat de telefoon de volgende dag bezorgd gaat worden.

Met groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Ik kan niet wachten tot ik dat toestel in mijn handen heb! Wat is me nog afvraag is of ik die HTC Medialink HD nog erbij krijg, want op jullie site staat dat als ik hem voor 30 april heb besteld krijg ik die erbij.

Groeten,

Rubix

Reputatie 7
Badge +3
Beste Rubix,

We hopen inderdaad het toestel zo snel mogelijk bij je af te leveren maar we zijn afhankelijk van HTC die de toestellen bij ons leveren. 

Wat betreft je vraag over de HTC Medialink HD, je hebt het toestel besteld voor 30 april dus is dat duidelijk binnen de tijdstermijn aangegeven van de actie en vertrouw ik er dan ook op dat je er voor in aanmerking komt.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

De telefoon is bij veel phonehouse filialen te verkrijgen. Dus je kan ze daar al aanschaffen in combinatie met een kpn-abbonnement, mocht je echt niet meer kunnen wachten!

Ik wacht nog wel even. Ik heb al een deal met KPN gesloten, dus ik kan niet meer terugtrekken. Zoals ik op het Tweakers forum lees komt hij pas 6 mei bij KPN. Ik ben nu nog wel zoet met mijn HTC Incredible S, maar ik verheug me al op de HTC One.

Edit: Ik zie dat ik mijn bestelling tot na 7 dagen nog kan annuleren. Wellicht doe ik dit, want ik vind het  inderdaad een beetje jammer om nog zo lang te wachten.

Reputatie 7
Badge +3
Beste Rubix,

Uiteraard kan ik me voorstellen dat je het toestel zo gauw mogelijk wil ontvangen en zoals ik aangaf proberen wij de toestellen zo gauw mogelijk binnen te krijgen zodat jij het zo spoedig mogelijk ontvangt. Indien wat natuurlijk je goed recht is annuleert om via een alternatieve plaats het toestel te bestellen en alsnog later besluit het toch via KPN te laten gaan bestaat wel de kans dat het dan wel langer kan duren betreffende levering. Dit vanwege de grote vraag naar het toestel.

We blijven van onze kant proberen om levering te bespoedigen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Hee Cornelis,

Kun je mij uitleggen waarom veel telefoonwinkels al toestellen hebben, en waarom Vodafone al met uitleveren is begonnen en waarom KPN nog steeds niks van zich laat horen? Kun je aangeven wanneer KPN gaat leveren?

Wat is het nut van pre-orderen, als je beter kunt wachten tot het toestel leverbaar is?

Mvg, Ivo

Reputatie 7
Badge +3
Beste idodev,

Om met je laatste vraag te beginnen, pre-order betekent dat er een voor je word gereserveerd en bij binnenkomst van het toestel hij direct aan je geleverd gaat worden uit de eerste levering van HTC.

Wat Vodafone en daarmee ook hun retailshops netwerk betreft kan ik geen antwoord geven aangezien ik geen inzicht heb in hun aankoopbeleid, wel is het zo dat Vodafone bijna wereldwijd aanwezig is en daardoor vaak een grotere afnemer bij de fabrikant is van mobiele phones,  wat in sommige gevallen kan betekenen dat zij door het plaatsen van grotere orders eerder geleverd worden of kan het zijn dat Vodafone eerder een order heeft geplaatst bij de leverancier zijnde HTC in dit geval.

Uiteraard willen wij ook graag dat het toestel zo snel mogelijk aan onze klanten gaat worden geleverd en wij blijven navraag doen op dagelijkse basis of er meer bekent is omtrent leverdatum zodat wij het waar mogelijk onmiddelijk op het Forum kunnen plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

We zijn inmiddels een week verder sinds het laatste antwoord in deze thread. Ik vraag mij dan ook af of er al enigszins duidelijk is wanneer de eerste HTC One's silver uitgeleverd gaan worden door KPN? Bij de Phonehouse zijn ze wel al beschikbaar in combinatie met KPN, maar ik heb reeds bij KPN besteld, dus ik wil dit niet weer annuleren. Alleen vraag ik me wel af hoe het kan dat Phonehouse wel kan leveren in combinatie met KPN, terwijl KPN zelf het toestel nog niet kan leveren?

Met vriendelijke groet,

Alex

Reputatie 7
Badge +3
Beste funkyflex_123,

• De introductiedatum van de HTC One zilver staat op 6 mei 2013. Tot die datum ontvangt KPN wel kleine hoeveelheden van de HTC One zilver en deze toestellen zullen worden uitgeleverd aan klanten die een toestel hebben aangeschaft in de voorinschrijving. Hierbij geldt: klanten die als eerste het toestel hebben aangeschaft in de voorinschrijving krijgen ook als eerste uitgeleverd.
Wat betreft je de vraag omtrent Phone House, zij leveren zelf de mobiele telefoon aan de klant maar verkopen het KPN abonnement als een aanvulling bij het toestel.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Okay, duidelijk..! Nog even geduld dus..
Bedankt voor deze snelle reactie!

Reageer