HTC One Black

Beste,

Op verschillende forums lees ik nu dat de levering van de HTC One Black uitgesteld is naar 16 mei (ik heb op 4 maart al mijn pre-order gedaan en mijn geduld begint nu een beetje op te raken). Is de datum van 16 mei waar, en klopt het dat de HTC ONE Silver wel eerder te leveren is? Zo ja, is het mogelijk om mijn bestelling nog om te zetten?

Met vriendelijke groet,

Pim van der Gulik

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Pim,

De vraag betreffende de HTC One is reeds beantwoord in een eerder topic:

Via onderstaande link:

HTC One zwart

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Dat is inderdaad een antwoord op mijn eerste vraag, ik moet dus nog 3 weken wachten. Is het deze keer wel een definitieve datum? Want dit is al de 3e datum die mij beloofd wordt.. En wat is het antwoord op mijn tweede vraag?

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +3
Beste Pim,

Zoals het is aangegeven in het andere topic is hoe het aangegeven is door HTC als zijnde de leverdatum. Ik kan enkel en uitsluitend aangeven welke informatie wij krijgen van HTC en we hopen en gaan er in principe van uit dat de leverdatum zal worden gehaald.

Betreffende de tweede vraag is het antwoord hetzelfde als in het andere topic, wilt u veranderen 

kunt u het beste bellen met de klantenservice, een wijziging in bestelling kunnen wij helaas niet via dit Forum verwerken.

Met groet,

Cornelis

Reageer