htc one x wifi probleem

Ik heb een htc One x met de bekende WiFi problemen. Ht 23 serie. Heeft iemand tip hoe ik dit het beste op kan lossen. Met reparatie ben ik telefoon natuurlijk tijdje kwijt, maar heb geen vervangend toestel waar ik microsim in kan doen.

19 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik zal dit pakket morgen waarschijnlijk ontvangen van onze pakketdienst.

Verdere afhandeling zal via privé-berichten gaan.

Met vriendelijke groet,

Menno

Het pakje is om 1453 uur afgeleverd bij jullie.
Die zijn zaterdag verstuurd dus zouden vandaag moeten aankomen. Jullie hebbende track en trace
Reputatie 5
Badge +6
Hallo Vinnie,

Ik heb begrepen van mijn collega Eduard dat je met hem vorige week een afspraak hebt gemaakt om de toestellen retour te sturen. We zijn nu nog in afwachting van deze toestellen.

Met vriendelijke groet,

Menno

Hallo ook dit heb ik meegemaakt .. Na veel berichten uitwisselen ineens een stilte van 2 weken , het is id erg vreemd allemaal.
Hallo ik had precies hetzelfde.. Heb me one x met wifi probleem laten repareren door e-repair maar toen ik hem terug kreeg was het wifi probleem er nog steeds. Een reactie van kpn hierop blijft uit.. Had al 2 andere one xen gehad van kpn maar bij de 1 bleef er een pixel branden en bij de ander zat de tril motor los en deed het geluid het niet meer. Ben de one x zo erg zat dat ik nu een S3 neem en de one x gaat terug.
Reputatie 4
Badge +2
Beste Dennis,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb u een privébericht gestuurd.

Ik hoop u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Het is wel rare service bij kpn. Na alle berichten hier en mails en daaropvolgende reactieshet snel te willenooplossen nu al 2 weken niets meer vernomen. Heel vreemd.
telefoonnummer en adres vorige week vrijdag verstuurd, Wanneer kan ik een reactie verwachten.

Reputatie 4
Badge +2
Zou u mij uw telefoonnummer en postcode+huisnummer willen sturen via een privébericht? Dan kijk ik wat ik voor u kan doen.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Zojuist wel contact gehad met de klantenservice van kpn, die zegt dat kpn nog niet de middelen heeft om het toestel te maken en dat er niks aan het toestel gebeurd is, maar op de bon wel zetten "gerepareerd".

een beetje bedrog lijkt me.

Ik kan wel met htc bellen, maar ik vind dat kpn als verkopende partij aan mij de verplichting heeft om dit goed af te handelen en mij te voorzien van een goed werkend toestel.

En alleen maar zeggen neem zelf maar contact op met htc lijkt me wel heel makkelijk.

en dat voor iemand die al meer dan tien jaar een abonnement bij kpn heeft. Niet echt goede klantenbinding.

mvg 

Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag,

Uit uw reactie begrijp ik dat u het toestel bij een KPN winkel ter reparatie heeft aangeboden. Heeft u echter al contact gehad met de Klantenservice van HTC?

Mocht u niet verder geholpen kunnen worden via de Klantenservice van HTC, dan kan ik u helaas niet anders adviseren dan weer langs de KPN winkel te gaan.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Goedenmiddag,

Ik heb mijn htc vanmiddag alweer op kunnen halen, snelle service dacht ik.

Helaas is het probleem niet verholpen en bestaat het wifi probleem nog steeds.

Ben dan wel benieuwd wat ze gedaan hebben. Wat voor stappen kan ik nu het beste ondernemen, aangezien een reparatie niet blijkt te werken.

Reputatie 4
Badge +2
Beste dkoenjer,

Wanneer u uw toestel laat repareren, heeft u bij een Zeker Mobiel verzekering recht op een leentoestel. Dit is niet altijd een gelijkwaardige toestel. Dit kunt u lezen in de Algemene Voorwaarden van de Zeker Mobiel verzekeringen.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Heb mijn toestel intussen aangeboden ter reperatie bij kpn. Bij het servicecentrum zeiden ze dat het ongeveer 15 dagen ging duren, echter staat er op e-repair nu nu al dat de telefoon is doorgezonden en het ongeveer 2 a 3 weken gaat duren.

Wat ik wel jammer vind is dat ik als leentoestel bij mijn verzekering alleen een simpele nokia kon krijgen zonder internet, dacht dat ik een vergelijkbaar toestel moest krijgen....

Reputatie 3
Badge +4
Uiteraard is het je goed recht jezelf met dit probleem tot de verkoper van het toestel te richten. Deze partij heef je het toestel verkocht en is ook verplicht de daaraan verboden garantie toe te kennen.

In geval dat je bij KPN een abonement hebt waarbij je een vervangend leen toestel krijgt, is het verstandig om jezelf tot KPN te richten. Heb je dit niet, kan je het beste rechtstreeks met HTC in contact treden. Door het uitblijven van tussenkanalen zal je het toestel naar alle waarschijnlijkheid een stuk sneller terug hebben.

Indien je met KPN geen afspraken hebt gemaakt over een vervangend toestel kan je hier ook geen aanspraak op maken. KPN is hier niet toe verplicht al zal je misschien bij een winkel van KPN wel wat kunnen regelen. Let wel op dat de winkel hier mogelijk wel kosten aan kan en mag verbinden.  

Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag,

Ik begrijp dat u het niet eens bent met mijn antwoord. HTC heeft echter te kennen gegeven dat het probleem bij de HTC One X toestellen bekend is. HTC zegt zelf het probleem op te lossen.

Mocht u het hier niet mee eens zijn, dan kunt u ook gebruik maken van uw service verzekering die u bij ons heeft afgesloten. U kunt het toestel brengen naar uw verkooppunt of telefonisch contact opnemen met de Klantenservice op 1200.

Ik vertrouw erop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Goedenmorgen,

bedankt voor het antwoord, maar ik ben toch van mening dat kpn hier wat mee moet doen, aangezien ik het toestel bij kpn heb gekocht en een verzekering erbij heb afgesloten.

Ook mag je verwachten voor de prijs van het toestel dat het in goede staat is en dat problemen in de garantietijd door kpn worden opgelost.

Graag uw reactie,

Mvg

Reputatie 4
Badge +2
Beste dkoenjer,

Wij kunnen u helaas niet helpen met het WiFi probleem op uw HTC One X toestel. Ik verwijs u hiervoor naar de Klantenservice van HTC.

HTC Klantenservice is als volgt te bereiken

- Telefonisch (020) 715 7310 (ma-vr 9-21u / za 9-13u)

- E-mail of chat: http://www.htc.com/nl/contact/

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reageer