HTC One zwart

Hallo,

Wanneer wordt de HTC One zwart door jullie uitgeleverd? Jullie geven aan geen enkel inzicht

te hebben wanneer HTC jullie gaat bevoorraden maar dat kijkt me sterk.

Mvgr

13 reacties

Ik ben ook aan het wachten. Als het te lang duurt annuleer ik gewoon mijn bestelling, tenzij ze me een nog beter bod kunnen doen ter compensatie van het te lange wachten.

Reputatie 7
Badge +3
Beste addertje en Rubix,

In antwoord op jullie berichten heb ik wederom navraag gedaan en heb nu de volgende update ontvangen:

• De introductiedatum van de HTC One zwart is uitgesteld naar 16 mei 2013.
  • HTC kan dit toestel niet eerder leveren.
Het is spijtig dat de introductie naar 16 mei 2013 is uitgesteld maar zoals is aangegeven is het een leverings issue van HTC.

Wij blijven het volgen en bij verdere updates zullen wij hierover informeren op het Forum.
Het is uiteraard wel zo dat klanten die het toestel al bij voorinschrijving hebben besteld als eerste het toestel zullen gaan ontvangen.

Beste Cornelis,

Toestel paar weken geleden gekozen bij mijn contractverlenging. Kan ik de keuze eventueel nog ongedaan maken? of beter gezegd kan ik mijn contract na afloop huidige contract laten beeindigen bij KPN zodat ik bv Vodafone kan kiezen ?

Mvgr

Reputatie 7
Badge +3
Beste addertje, 

Je moet in dat geval onze klantenservice bellen die je daarmee verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bestelling is geannuleerd en heb gisteren mijn HTC One (Silver) gehaald. Jammer dat er zoveel vertraging was op het toestel. Anders was ik gewoon trouw bij KPN gebleven. Toch bedankt voor de snelle service als een keer iets fout was aan mijn telefoon.

Hej Cornelis,

Heb nou al 10x gebelt naar kpn, en iedereen daar zegt dat ze geen datum weten wanneer de zwarte htc One wordt geleverd. En nu zeg jij dat hij is uitgesteld naar 16 mei!
Waarom weet niemand dat als ik bel? En waarom wordt hij dan via coolbleu geleverd vanaf 9 mei? Zou ook fijn zijn als ik daad werkelijk op de hoogte werd door kpn, krijg alleen een berichtje dat het product nog niet op voorraad is. Moet alle informatie van internet afhalen, jullie melden niks. Mooie service bij jullie, wacht al vanaf 27 maart. Eerst kreeg ik nog regelmatig een sms, nu ook niet meer.
Ben wel een beetje klaar met kpn, nog ff en ga ik lekker naar een andere provider.
En die hele helpdesk kunnen jullie wel opdoeken, want al die gasten daar hebben geen idee, als je een vraag stelt waarvan ze het antwoord niet van een A4'tje kunnen oplezen lopen ze vast.
En als ik een One krijg met gaps erin, stuur ik hem direct terug en ga ik naar Vodafone
Reputatie 7
Badge +3
Beste Rubix,

Spijtig te horen dat je het toestel niet op tijd van ons hebt mogen ontvangen.

Uiteraard ben ik blij dat je het toestel nu inmiddels wel in je bezit hebt en hopelijk mogen we bij de volgende ronde nogmaals voor je kijken wat we voor je kunnen doen.

Dank overigens ook voor je feedback zodat wij het kunnen meenemen in het verbeterproces van leveringen aan onze klanten.

Met vriendelijke groet,

Cornelis 

Hoi Cornelis,

Nu krijg ik opeens bijgaande mail ?

Geachte klant,

Onlangs heeft u een mobiel toestel, de HTC One 4G zwart, besteld bij KPN. HTC heeft besloten de introductie van dit toestel uit te stellen naar eind mei. Als u de order wilt wijzigen of annuleren kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice is bereikbaar via 1200 voor KPN klanten, of via 06 1200 1200. Als u besluit te wachten op dit toestel houden we u op de hoogte van uw order.

Onze excuses voor deze vertraging.

Groeten van
KPN Mobiel

Reputatie 7
Badge +3
Beste addertje,

Zoals het bericht aangeeft is het HTC die niet levert.

Hoe graag wij het toestel ook aan je willen leveren, het is HTC die het toestel niet aan ons kan leveren vanwege de latere introductiedatum.

Het is wel zo dat je uiteraard je bestelling kunt annuleren idien je elders wel het toestel kunt ontvangen. We hebben daar alle begrip voor vanwege de uitgestelde levering door HTC.

Wij houden uiteraard contact met HTC en hopen dat ze toch zeer spoedig het toestel kunnen leveren.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Cornelis,

Je moet je voor eind mei registreren om de gratis HD Medialink te krijgen, wanneer jullie niet voor 31 mei leveren geven jullie dan vanuit KPN de medialink gratis weg ?

"Zodra je de HTC One in handen hebt, kan je je hier registreren!
Registreren kan t/m 31 mei 2013"

Reputatie 6
Badge +2
Kpn zal de One vast wel hebben voor 31 mei mag ik aannemen.

Jeroen,

" de introductie van dit toestel uit te stellen naar eind mei."  deze mail kreeg ik vanuit KPN. Gaat hier over de zwarte ipv zilveren. Ga er gewoon van uit dat ze voor de 31e leveren en anders vanuit KPN de HD medialink gratis leveren.

😃 en zojuist de mail ontvangen dat de phone verstuurd is, ben benieuwd

Reageer