Beantwoord

HTC Sensation opgestuurd

• 20 november 2012
  • 1 reactie
  • 9417 keer bekeken

Beste mensen,

ik heb mijn HTC Sensation zaterdag 17-11-2012 opgestuurd om hem te laten repareren. Maandag 19-11-2012 is hij vanuit de winkel verzonden naar de reparateur. vandaag (dinsdag 20-11-2012) is hij aangekomen bij de reparateur, maar er staat direct dat hij doorgestuurd is naar de fabrikant. Naast deze tekst staat er dat het 2 tot 3 weken zal duren! terwijl ze mij in de winkel beloofd hebben dat hij binnen een week klaar zou zijn. Kan iemand mij vertellen waarom toestellen worden doorgestuurd naar de fabrikant? of het klopt dat het ook echt 2 tot 3 weken gaat duren? en of ik er iets aan kan doen dat de reparatie sneller gaat? Hopenlijk kan iemand mij verder helpen. Want dit is de tweede keer al dat ik mijn toestel voor een soortgelijk probleem opstuur. 

Met vriendelijke groet,

Robert. 

icon

Beste antwoord door Jemy__ 24 november 2012, 13:37

Beste Robert,

Vervelend om te lezen dat ze in de winkel iets anders vertellen dan de reparateur.

Sommige reparaties kunnen alleen door de fabrikant worden uitgevoerd (bijvoorbeeld als het soft- of firmware betreft).

Ga er maar van uit dat het sowieso 2 weken zal duren. Dit proces is helaas niet te versnellen.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste Robert,

Vervelend om te lezen dat ze in de winkel iets anders vertellen dan de reparateur.

Sommige reparaties kunnen alleen door de fabrikant worden uitgevoerd (bijvoorbeeld als het soft- of firmware betreft).

Ga er maar van uit dat het sowieso 2 weken zal duren. Dit proces is helaas niet te versnellen.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer