Huawei ascent p7 geen service

• 19 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 1708 keer bekeken

Sinds een paar maandjes in het bezit van de Huawei P7 met een KPN abonnement, eerst viel de volledige service al weg met mij oude sim er in, maar ook Bij KPN valt continu de service weg dat staat er alleen noodoproep en na een minuut komt alles weer terug,

dit gebeurt geregeld op een dag, wanneer ik het toevallig zie, de momenten dan daar te laten dat ik het helemaal niet in de gaten heb maar in eens een voicemail bericht heb.

Ik heb gewacht tot er een update is, deze is een aantal weken geleden geweest, maar nog steeds dat probleem niet verholpen.

iemand enig idee, deze foto is trouwens een uur na dat ik hem weer opnieuw naar fabrieksinstellingen heb terug gebracht.

1619434_721358967939072_4860713913062532851_n.jpg

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Doet het probleem zich tevens alleen thuis voor of ook op andere locaties? Mocht het op verschillende locaties zijn, dan zou u nog kunnen proberen om de simkaart in een ander toestel te proberen. Mocht het lbijken dan aan het toestel te liggen is het advies om in ieder geval het toestel aan te melden voor een reparatie.

Probleem deed zich ook al voor met mijn andere simkaart, (andere aanbieder) tot mijn nieuwe abonnement in is gegaan, en het doet zich voor op elk willekeurige locatie :(

Reputatie 7
Badge +12
Dan ben ik er jammer genoeg wel bang voor dat het een mogelijk toestel probleem zal gaan worden. Sinds u ook al een herstel naar de fabrieksinstellingen hebt gedaan zou het dus beter zijn om deze aan te melden voor een reparatie.

Reageer