Beantwoord

Huawei p smart vertraging bij gesprekken

  • 3 August 2019
  • 4 reacties
  • 387 keer bekeken

Als ik iemand bel of ik wordt gebeld dan horen ze mij de eerste keer niet praten. Dus een keer of twee drie hallo dan horen ze mij.
Mer oortjes in geen probleem gelijk contact.
Ook met WhatsApp geen probleem

Waar kan dat aan liggen???

Admin: titel van je bericht aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 August 2019, 19:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @W. C., welkom! Wat vervelend dit! Ik moet eerlijk zeggen dat mij dit niet meteen iets zegt. Via internet kan ik ook niet echt iets vinden. Je kunt daarom het beste even contact opnemen met Huawei of hen dit bekend voorkomt. Mochten zij geen oplossing hebben, dan is het misschien een idee om je toestel in te laten sturen ter reparatie. Dat kan, als je niet verzekerd bent, in de winkel met een geldig aankoopbewijs. Mocht je wel verzekerd bent, kan dat via de website. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?
Dank je wel ,ik ga morgen gelijk bellen met Huawei
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed! Als er daarna toch nog vragen zijn, laat het gerust hier weten! 🙂

Als ik iemand bel of ik wordt gebeld dan horen ze mij de eerste keer niet praten. Dus een keer of twee drie hallo dan horen ze mij.
Mer oortjes in geen probleem gelijk contact.
Ook met WhatsApp geen probleem

Waar kan dat aan liggen???

Admin: titel van je bericht aangepast ter verduidelijking

 

Beste, heb je toen een oplossing gekregen ? ik heb dit momenteel voor dus kan maar is horen :D ?Â