Beantwoord

Huawei p20 pro geen wifi

Hallo forum,
Ik heb een week geleden de "huawei P20 Pro" gekocht. Als de telefoon probeer te verbinden met WiFi, krijg ik in beeld "toegang tot netwerk afgewezen. Verbinding mislukt.", als ik daarna kijk bij het beeld waar alle WiFi netwerken staan, staat er "opgeslagen, gecodeerd".
Dit heb ik bij alle WiFi netwerken waar ik mee probeer te verbinden, terwijl het met andere telefoons wel lukt.
Met open Wi-Fi netwerken kan ik ook niet verbinden, bij deze staat er alleen "opgeslagen"
Dit kost mij veel mobiel internet, dus ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Alvast bedankt,
Groet Matthijs
icon

Beste antwoord door Jordy_9393 12 september 2018, 15:47

Matthijsvg schreef:

Hallo forum,
Ik heb een week geleden de "huawei P20 Pro" gekocht. Als de telefoon probeer te verbinden met WiFi, krijg ik in beeld "toegang tot netwerk afgewezen. Verbinding mislukt.", als ik daarna kijk bij het beeld waar alle WiFi netwerken staan, staat er "opgeslagen, gecodeerd".
Dit heb ik bij alle WiFi netwerken waar ik mee probeer te verbinden, terwijl het met andere telefoons wel lukt.
Met open Wi-Fi netwerken kan ik ook niet verbinden, bij deze staat er alleen "opgeslagen"
Dit kost mij veel mobiel internet, dus ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Alvast bedankt,
Groet Matthijs

Dat probleem had ik inderdaad ook in het begin toen ik mijn P20 pro kreeg, na een herstel van de fabrieksinstellingen werkte het bij mij wel weer goed. Misschien dat eens proberen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Matthijsvg schreef:

Hallo forum,
Alvast bedankt,
Groet Matthijs

Dat probleem had ik inderdaad ook in het begin toen ik mijn P20 pro kreeg, na een herstel van de fabrieksinstellingen werkte het bij mij wel weer goed. Misschien dat eens proberen.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Matthijs! Dat is gek en ik kan het niet direct verklaren. Is het inmiddels weer opgelost? Ik ben benieuwd of Jordy's tip ook jou geholpen heeft!
Ik had dat ook. Daarna een reset van je Netwerk en het werk weer. Dit is een van de zwakke punten van de P20 pro. Regelmatig het Netwerk resetten. BVoordat ik daarachter kwam kostte het mij veel 4G netwerk. Ga naar Instellingen, systeem en dan reset. Kies alleen netwerk resetten.
Ook continue problemen gehad met de p20 pro, wel connected maar geen internet. Ik zag ook de 5ghz niet, terwijl in huis de iPhone en xiaomi geen problemen hadden.
Nu heb ik een ubiquity cube ac access point gekocht en al mijn problemen zijn verdwenen.

Reageer