Beantwoord

Huawei p30 pro camera problemen

  • 17 August 2019
  • 2 reacties
  • 677 keer bekeken

Ik heb nu 4 dagen mijn huawei p30 pro. Ik heb sinds gister problemen met de camera. Als ik foto's wil maken valt de camera na een paar seconden opeens weg. Ik heb ook vaak foto's ertussen zitten die ik niet kan openen (geeft een foutmelding)..
Hebben hier meer mensen last van en wordt dit met een software update opgelost? Anders ga ik terug naar de winkel met de telefoon.

Groetjes Anouk
icon

Beste antwoord door anoukf92 19 August 2019, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey Anouk, wat stom dat je problemen hebt! Wat je kunt proberen in dit soort gevallen is hem terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Mocht dat niet helpen, dan raad ik je toch aan om er inderdaad even mee terug te gaan.
Hey Anouk, wat stom dat je problemen hebt! Wat je kunt proberen in dit soort gevallen is hem terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Mocht dat niet helpen, dan raad ik je toch aan om er inderdaad even mee terug te gaan.

Hallo!
Ja toevallig had ik het opgezocht op internet en geprobeerd en inderdaad het heeft geholpen!!
Toch bedankt voor je reactie!

Groetjes Anouk