Beantwoord

Huawei p30 pro schakelt automatisch uit

  • 30 September 2019
  • 4 reacties
  • 1101 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik heb een Huawei P30 PRO. Na de laatste update schakelt de telefoon na een paar minuten telkens helemaal uit en moet ik hem weer opstarten wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 October 2019, 16:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @MPD. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw smartphone steeds uitvalt na de laatste update. Is het probleem al verholpen? Je kan het beste langs een KPN Winkel gaan met het toestel. Daar kunnen ze het toestel bekijken en eventueel opsturen ter reparatie. Laat je mij weten hoe het afloopt?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @MPD. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw smartphone steeds uitvalt na de laatste update. Is het probleem al verholpen? Je kan het beste langs een KPN Winkel gaan met het toestel. Daar kunnen ze het toestel bekijken en eventueel opsturen ter reparatie. Laat je mij weten hoe het afloopt?
Ik heb geen bericht van je ontvangen. Is het probleem verholpen in een KPN Winkel?
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er vanuit dat mijn collega's in de winkel jou verder geholpen hebben. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

ik heb er ook last van na de update  wat is er mis gegaan daarin?

 

Reageer