Vraag

Huawei p8 lite geen wifi meer

• 13 mei 2018
  • 1 reactie
  • 487 keer bekeken

Ik heb een gsm Huawei p8 liter die na een updaten van de gsm alleen nog kon bellengte Internet ging niet meer want de wifie deet het niet meer. De gsm wassen van mijn dochter en zat nog 2 maanden in de garantie, maar de kpn ging daar niet op in ze moest maar wachten tot ze een nieuw toestel kreeg, die heeft ze inmiddels gekregen, maar ze zat wel twee maanden zonder telefoon.ik ben daarna gaan kijken wat het probleem wassen en daar voor moest ik een nieuwe simkaart in het toestel zetten, maar in mijn onwetendheid maken ik de achterkant van het toestel open om daar een nieuwe simcard in te zetten,daardoor verviel de nog openstaande garantie dat zij Huawei dat het Door onwetendheid is gebeurd hielp er niet aan.
Nu de vraag, wat kan ik doen om wifi weer te laten werken, wat kan ik installeren..? SOFTWARE, FIRMWARE,OF IETSANDERS.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Wiskid. Ik zie dat je dit ook in een ander topic hebt gemeld en als ik het goed lees dan kan je dus helemaal geen WiFi-netwerken meer vinden, toch? Ben je inmiddels al langs een KPN-winkel geweest? Want als er nog garantie op zit dan kan ie wellicht nog gerepareerd worden namelijk.

Reageer