Beantwoord

Huawei P8 oortjes kapot

  • 13 februari 2016
  • 1 reactie
  • 594 keer bekeken

Hoi,

Een aantal weken geleden heb ik mijn abonnement velengd met een nieuw toestel (Huawei P8). De oortjes die hier bij zaten doen het nu al niet goed meer (uit één oortje komt amper nog geluid). Kan ik nieuwe oortjes krijgen vanuit garantie oid? En hoe moet ik dat doen?

Bij voorbaat dank!

Groeten,

Jolien Huninj

Admin: titel uitgebreid i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marcia_ 15 februari 2016, 15:31

Welkom Jolien, balen dat je oortjes nu al niet meer goed werken! Ik adviseer je om even met de oortjes, de telefoon en het aankoopbewijs naar een KPN winkel bij jou in de buurt te gaan. Je hebt inderdaad gewoon garantie op de oortjes. Bevalt het toestel verder goed?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Jolien, balen dat je oortjes nu al niet meer goed werken! Ik adviseer je om even met de oortjes, de telefoon en het aankoopbewijs naar een KPN winkel bij jou in de buurt te gaan. Je hebt inderdaad gewoon garantie op de oortjes. Bevalt het toestel verder goed?

Reageer