Vraag

Huawei pro 30 valt spontaan uit

  • 23 January 2020
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Mijn huawei pro 30 spontaan uit ben al 2x na winkel geweest en ze hebben hem opgestuurd en hij doet het nog hier is hij toch te duur  voor en ik erger me er verschrikkelijk aan ben je aan appen of Google hoppa beeld weer zwart  

Wie weet raad 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Boswachter Welkom bij onze Community! Goed dat hier je probleem meldt. Vervelend dat je telefoon steeds uit valt. Je geeft aan dat je de telefoon al eens hebt opgestuurd, was dit ter reparatie of puur voor onderzoek? Wat hebben ze je verteld toen je de telefoon weer ophaalde of ontving? Ik neem namelijk aan dat er wel ‘iets’ vervangen of geconstateerd is, toch? 

Ik hoor graag van je! 

18_12 _2019 opgestuurd voor reparatie ze hebben onderdeel vervangen  en Boardswap en gecontroleerd 

4_01_2020 weer terug  weer opgestuurd  en heb eb ze software update gedaan  weer opgehaald na huis alles weer ingesteld  en weer valt ik uit 

Morgen ga ik weer na de kpn winkel in weert en ga weer vertellen dat hij nog steeds uitvalt en dit met een toestel van €1000  moet toch niet kunnen we zijn met 3 man daar we hebben daar alles maar als het nu niet wordt opgelost dan zijn we zo weg maar dan ga ik verder ik wordt er gek van al tig keren daar geweest  krijg de indruk dat , ze me niet geloven. 

Reputatie 7
Badge +17

@Boswachter Bedankt voor je terugkoppeling.:blush:
Je hebt hem dus al twee keer opgestuurd, dan heb je ook wel echt pech met het toestel zeg! Yes naar de winkel gaan lijkt mij beter. Wellicht kunnen mijn collega's even een notitie achterlaten dat hij al 2x is opgestuurd, want wellicht is het beter als je een ander toestel terug krijgt dan dezelfde. Aangezien je vandaag heen bent geweest, komt dit advies denk ik te laat. 
Laat het maar weten als ik in deze nog iets voor je kan betekenen. 
Veel succes in ieder geval! 
 

Reputatie 7
Badge +17

@Boswachter Hoe gaat het met de telefoon? Heb je hem ondertussen alweer ontvangen en werkt hij naar behoren, of ben je nog koos telefoonloos?:wink: Laat je het weten als ik iets voor je kan betekenen? 

Hallo  Lisa bedankt het is voorlopig opgelost 

Reputatie 7
Badge +17

@Boswachter Bedankt voor de terugkoppeling, fijn om te horen!:smile:

Reageer