Beantwoord

Iemand anders machtigen om toestel op te halen bij servicepunt

  • 22 July 2021
  • 5 reacties
  • 199 keer bekeken

Heb een nieuwe telefoon besteld maar de kleur grijs is niet leverbaar. Ik ben er 4 wkn niet en dan zal je zien dat ie geleverd wordt bij het servicepoint. Kan iemand anders m ophalen?
 

admin: titel aangepast voor de volledigheid 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 23 July 2021, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij word die niet geleverd bij een servicepunt. Hij word thuis afgeleverd, je moet je legitimatie laten zien en 1 cent pinnen. Lukt dat niet omdat je er niet bent? Dat probeerd de bezorger het nog een keer een paar dagen later. Daarna gaat het toestel terug en het abonnement word geannuleerd. Volgens mij.

Dat heb ik juist wel zo geregeld maar op het moment van bestellen kreeg ik bericht dat de kleur grijs niet op voorraad was vandaar bij servicepunt afleveren. Maar hartelijk bedankt voor uw advies.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Harminus en @Nick83! Goede vraag, ik geef graag het verlossende antwoord :upside_down::

Bij een online verlenging met toestel, is er de keuze om het toestel af te laten leveren bij een servicepunt van PostNL naar keuze: het pakket kun je daar binnen 7 (kalender)dagen afhalen voordat het retour afzender gestuurd wordt. Het is niet mogelijk om via een machtiging het toestel door iemand anders af te laten halen: dat kun je echt alleen zelf doen, op basis van jouw legitimatiebewijs. 

Ik ga er vanuit dat je zo voldoende weet @Harminus, anders lees ik het graag!

Ja nu weet ik het. Bedankt , het is allemaal geregeld via chat.

Reputatie 7
Badge +16

Geen dank, fijn dat het geregeld is! :blush: