Beantwoord

Ik kan op mijn nieuwe Motorola one telefoonnummers niet op de Simkaart plaatsen

  • 11 September 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik kan op mijn nieuwe Motorola one telefoonnummers niet op de Simkaart plaatsen kunt u mij helpen

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 September 2020, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @alpie, welkom op het forum!. Begrijp dat je de contacten die nu op het geheugen van je telefoon hebt staan wilt kopiëren naar de simkaart? Ik heb even in de handleiding voor je gezocht en ben het volgende tegengekomen waarmee dit zou moeten lukken:

  • Ga naar de applicatie » Contacten 
  • Open de opties door op de drie kleine stippen / balken bovenaan het scherm te klikken.
  • Ga naar het menu » Beheer van contacten ".
  •  klik op de optie » Importeren of exporteren van contacten ".
  • Klik op » Exporteer ".
  • Selecteer de oorspronkelijke locatie waar de contacten uit de directory van de Motorola One die je naar je simkaart wilt overbrengen, zijn opgeslagen.
  • Bevestig door te klikken op » Exporteer ".

    Ik hoor graag van je of het met bovenstaande stappen wel lukt.
Reputatie 7
Badge +19

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost, of dat de instructie uit mijn eerdere bericht jou geholpen heeft.  Anders hoor ik het graag! 

Google heeft de telefoon en de contacten in zijn bezit, dus alle gaat via Google. Maar ik wil dat alles via de Sim kaart gaat.

Volgende week ga ik naar een telefoon winkel en dan laat vraag ik of ze me willen helpen want er moet een Google app uitgeschakeld worden.

Bedankt voor uw hulp.